سخنگوی وزارت بهداشت گفت: همچنان وضعیت تهران زرد متمایل به نارنجی است و به کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا پیشنهاد ممنوعیت تردد بین استانی برای تعطیلات ۲۲ بهمن ارائه شده است.

محدوديت تردد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از میزان، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص ادامه روند محدودیت‌های کرونایی پایتخت با توجه به کاهش آمار در گذشتگان و موارد ابتلا در یک ماه اخیر گفت: در حال حاضر منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد برای جلوگیری از برگزاری دورهمی‌های خانوادگی در شهرهای با وضعیت نارنجی، زرد و آبی اجرا می‌شود.

وی افزود: برای محدودیت‌های تردد بین شهری نیز با توجه به نگرانی‌ها در زمینه وضعیت شهرهای مختلف، پیشنهادهایی داده شده و در حال بررسی در کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا است و پس از بررسی به ستاد ملی ارائه شده و در صورت تصویب در ستاد ملی اعلام خواهد شد.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن اشاره به این‌که همچنان وضعیت تهران زرد و متمایل به نارنجی است و منع تردد شبانه نیز به قوت خودش باقی است، یادآور شد: ضمنا پیشنهاد ممنوعیت تردد بین استانی برای تعطیلات ۲۲ بهمن نیز به کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شده است.

وی گفت: همچنان توصیه وزارت بهداشت به مردم عزیز کشورمان این است که از حضور در تجمع‌ها و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کرده و در زمینه اجرای پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک نهایت همکاری و همراهی را داشته باشند. ویروس کرونا همچنان وجود دارد و ضعیف نشده است و باید همکاری مناسبی که در دو ماه اخیر شکل گرفته تداوم پیدا کند.
 

کد خبر 581339

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha