نتایج اخیر رئال مادرید، سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها را بیشتر از همیشه به درب خروج باشگاه نزدیک کرده است.

زیدان

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم رئال مادرید بعد از دست دادن ستاره پرتغالی خود کریستیانو رونالدو، دیگر نتوانسته درخشش خود را در تورنومنت‌های مختلف تکرار کند، بویژه در لیگ قهرمانان که در طی ۳ سال گذشته که رئالی‌ها حتی به مرحله بالاتر هم صعود نکردند، شرایط امسال برای مادریدی‌ها به مراتب پیچیده‌تر از سال‌های قبل شده، چراکه تیم رئال مادرید ۲ جام از جام‌های پیش‌رو (سوپرجام و کوپادل‌ری) را از دست داده است. در همین راستا نشریه موندو دیپورتیوو امروز یک نظرسنجی برای هواداران کهکشانی‌ها گذاشت تا به گزینه‌های مطرح و جایگزین زیدان رای بدهند.

جالب اینجاست گوتی با کسب نزدیک به ۶۵ درصد آرا رتبه اول نظرسنجی را به خود اختصاص داده و بعد از جولیان ناگلسمان، سرمربی آلمانی لایپزیش با ۱۳ درصد در رتبه دوم قرار گرفته است. رائول، اسطوره رئال مادرید و سرمربی فعلی تیم دوم ۹ درصد رای آورده و این یعنی اغلب هواداران این باشگاه خواهان حضور یک سرمربی جوان روی نیمکت هستند.

گزینه‌های دیگر مانند مکس آلگری، یوواخیم لوو، مائوریتسیو ساری، آرسن ونگر و لوران بلان مقبولیت چندانی بین هواداران رئال مادرید ندارند و از نظر آنها گزینه مناسبی برای هدایت این باشگاه نیستند. البته هنوز هم احتمال دارد زین‌الدین زیدان شغل خود را حفظ کرده و با کسب چند پیروزی متوالی دوباره آرامش در این باشگاه برقرار شود.

کد خبر 581787

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha