محمدرضا هاشمیان، پزشک معالج علی انصاریان در مورد آخرین وضعیت او تا عصر نهم بهمن ۹۹ توضیح داد. علی انصاریان در حال حاضر زیر اکسیژن فشار قوی است.

CHUNK + علی انصاریان

به گزارش همشهری‌آنلاین و به نقل از رکنا؛ علی انصاریان مبتلا به کرونای جهش یافته است. به گفته محمدر ضا هاشمیان پزشک معالج، کرونای جهش یافته مبحث تازه ای نیست و قربانیان خود را اکثرا از میان جوانان انتخاب می کند

دکتر محمدرضا هاشمیان گفت: در حال حاضر علی انصاریان دچار زجر تنفسی است درگیری ریه انصاریان از روز اول بسیار گسترده بود. اول در بیمارستان بستری و سپس به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد. ابتدا در بخش مراقبت های ویژه تحت اکسیژن درمانی و سپس اکسیژن درمانی پرفشار قرار گرفت.

دراین‌باره بیشتر بخوانید؛ تکذیب ابتلای علی انصاریان به کرونای جهش‌یافته انگلیسی

به گفعه او وضعیت فعلی علی انصاریان نگران کننده است: از ابتدا انصاریان درگیری ریه شدید داشت. در حال حاضر به هوش است زیرا وقتی از سیستم های تهاجمی برای درمان استفاده می کنیم نیاز است که بیمار به هوش باشد و نمی توان او را به خواب مصنوعی برد. باید هوشیار باشد تا در بهتر شدن تنفس خود به تیم پزشکی کمک کند.

دکتر هاشمیان گفت: امیدوارم انصاریان هر چه زودتر از این شرایط بحرانی خارج شود. امید ما بر این است که علی انصاریان هفت روز آینده را بتواند تحمل کند و از این روزهای بحرانی با موفقیت عبور کند.

او گفت: علی انصاریان مبتلا به نوع جهش یافته کرونا است. کرونا انگلیسی مبحث جدیدی نیست. این نوع از کرونای جهش یافته ، افراد جوانتر را با شدت بالاتر بیماری درگیر می کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کد خبر 581827

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha