کادر فنی پرسپولیس تصمیم گرفته تا در بازی امروز کمتر از بازیکنان غیرتخصصی استفاده کند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین پرسولیس امروز در حالی باید برابر ماشین سازی تبریز به  میدان برود که بهترین خبر برای یحیی  بازگشت کاپیتان پرسپولیس به ترکیب این تیم است.  سرخ‌ها که در بازی با آلومینیوم اولین شکست فصل خود را تجربه کردند در بازی امروز همچنان حامد لک را درون دروازه خواهند داشت. بعد از بازی با آلومینیوم اعلام شده بود گلر سرخ‌ها ۴ کارته شده در صورتی که او تا اینجای فصل تنها ۳ کارت دریافت کرده است. بنابراین لک امروز هم درون دروزاه سرخ‌ها خواهد بود.

 ترکیب خط دفاعی امرزو سرخ‌ها را جلال حسینی و کمال کامیابی نیا تشکیل خواهد داد. کمال در بازی برابر آلومینیوم در نیمه دوم در پست دفاع آخر بازی کرد که نمایش خوبی از خود ارائه کرد. در سمت چپ سعید آقایی همچنان تنها گزینه یحیی خواهد بود و در سمت راست برای اضافه شدن سیامک نعمتی به خط هافبک، مهدی شیری در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت.

در خط میانی بعد از انتقاداتی که به یحیی در خصوص چیدمان ترکیب پرسپولیس شده بود، احمد نوراللهی به پست اصلی خود باز خواهد گشت تا در کنار میلاد سرلک قرار بگیرد.  در دو سمت خط میانی هم احسان پهلوان و سیامک نعمتی بازی خواهند کرد تا پرسپولیس دو بال هجومی در این بازی داشته باشد. موضوعی که احتمالا باعث خواهد شد روند حرکتی سرخ‌ها نسبت به چند بازی اخیر بهتر شود.

دو گزینه یحیی برای خط حمله هم وحید امیری و مهدی عبدی خواهند بود. باید دید در بازی امروز سرخ‌ها که ترکیب آنها نسبت به بازی برابر آلومینیوم با چیدمان متفاوتی روبه رو شده آیا موفق به کسب چهارمین برد فصل خود خواهند شد یا نه.

کد خبر 581994

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha