پرسپولیس در روزی که شاگردان یحیی نشان دادند در دادن پنالتی همچنان دست و دلباز هستند ۳ امتیاز حساس را برابر قعرنشین جدول گرفت

پرس

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در روزی که نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی برابر قعرنشین لیگ برتر داشت در دقیقه ۲۵ توسط وحید امیری به گل رسید تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.  در نیمه دوم ماشین سازی که چیزی برای از دست دادن نداشت فوتبال مالکانه ای از خود ارائه داد تا در نهایت اشتباه سیامک نعمتی باعث اعلام ضربه پنالتی به نفع ماشین سازی شد. پیمان بابایی مهاجم تیم تبریزی هم با فریب لک گل تساوی بازی را به ثمر رساند.

بعد از گل ماشین سازی پرسپولیس که چیزی برای از دست دادن نداشت یکی دو موقعیت خوب گلزنی ایجاد کرد که ضربه سر عبدی را اسلامی گلر ماشین سازی به خوبی مهار کرد اما تنها دقایقی بعد از این صحنه و در حالی که پرسپولیس میرفت تا با این تساوی وارد یک بحران شود این احمد نورالهی بود که در دقیقه ۹۳ با یک مهار سینه زیبا و ضربه ای دقیق گل سه امتیازی سرخ ها را به ثمر رساند.

پرسپولیس با این 3 امتیاز با 18 امتیاز به رده پنجم رسید و در صورتیکه دو بازی عقب افتاده خود را با برد پشت سر بگذارد میتواند به صدر جدول برسد.

ترکیب پرسپولیس:
حامد لک، کمال کامیابی‌نیا، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی عبدی

 ترکیب ماشین سازی:
مهدی اسلامی، مهدی رستمی، اکبر آفاقی، فرشاد اسدی، مهدی مومنی، پیمان بابایی، محمدامین اسدی، ابوالفضل رزاق پور، منصور باقری، سیدمحمد حسینی، اتابک زارعی
 

شرح گل:
پرسپولیس ۱ - ماشین سازی ۰ (وحید امیری- دقیقه ۲۵): حرکت بازیکنان تیم پرسپولیس باعث شد تا میلاد سرلک در محوطه جریمه صاحب توپ شود. او پاس خود را به امیری داد و امیری دروازه خالی را به زییبایی گشود.

پرسپولیس ۱ - ماشین سازی ۱ (پیمان بابائی- دقیقه ۸۳) توپ ارسالی به محوطه جریمه پرسپولیس با دخالت بی مورد سیامک نعمتی و خراب شدنش روی مهاجم ماشین سازی باعث اعلام ضربه پنالتی شد تا پیمان بابای گل تساوی تیم تبریزی را به ثمر برساند.

پرسپولیس ۲- ماشین سازی یک

ارسال بلند در محوطه جریمه ماشین را احمد نورالهی با کنترلی زیبا و ضربه ای دقیق به گل پیروزی سرخ ها تبدیل کرد.

کد خبر 582158

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha