یحیی تصمیم دار تا زمان بازگشت آل‌کثیر، مهاجم قابل اعتمادی را به خط حمله‌اش اضافه کند و در صورتی که شرایط مهیا باشد، یکی از این ۳ مهاجم در نیم‌فصل سرخپوش خواهند شد.

یحیی

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس هنوز در نقل و انتقالات نیم فصل آغاز نشده موفق شد تا مهدی ترابی را دوباره جذب کند. بازیکنی که یحیی گل‌محمدی او را برای هر تیمی نعمت می‌داند. اما در پست مهدی ترابی، احسان  پهلوان، امید عالیشاه و حتی وحید امیری حضور دارند که امیری بالاجبار در خط حمله به میدان می‌رود.

جایی که دست سرمربی پرسپولیس حسابی خالیست و مهدی عبدی هم توانایی به دوش کشیدن تمام بار خط حمله سرخ‌ها  را ندارد.  اگرچه در نیمه فروردین عیسی آل کثیر به جمع سرخ‌ها بازخواهد گشت اما دل بستن به مهاجمی که ۶ ماه از تمرین و بازی دور بوده ریسک بالایی دارد. ضمن اینکه آل کثیر چند بازی ابتدایی نیم فصل دوم را هم از دست خواهد داد.

همه این موارد باعث شده تا یحیی برای نیم فصل به دنیال خرید یک مهاجم گلزن هم باشد. در لیست خرید یحیی  نام ۳ بازیکن به عنوان گزینه‌های مدنظر برای خط حمله دیده می‌شود. 

گزینه اول امین قاسمی‌نژاد بازیکن باتجربه شهر خودر و است که در این فصل بهترین  گلزن تیمش بوده و سابقه شاگردی یحیی گل‌محمدی را هم دارد.  قاسمی‌نژاد مدتی می‌شود  که در لیست خرید یحیی قرار دارد اما با توجه به بدهی باشگاه پرسپولیس به شهر خودرو در جریان مبلغ رضایت‌نامه گل‌محمدی بعید به نظر می‌رسد این باشگاه راضی به انتقال بهترین گلزن تیمش به پرسپولیس شود. مگر اینکه تا نیم‌فصل پرسپولیس بتواند بخشی از مبلغ رضایتنامه گل‌محمدی را به شهر خودرو پرداخت کند تا این بازیکن هم در سال‌های پایانی دوران فوتبالش حضور در پرسپولیس را تجربه کند.

گزینه دومی که یحیی گل‌محمدی پیگیر حضورش در پرسپولیس شده پیمان بابایی است. بازیکنی که در ابتدای فصل هم بحث حضورش در این تیم مطرح بود اما از آنجایی که با ماشین سازی قرارداد داشت موفق به جدایی از این تیم نشد. گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی به مدیران پرسپولیس اعلام کرده شرایط انتقال مهاجم گلزن ماشین سازی را بررسی کنند و در صورتی که باشگاه تبریزی با این انتقال موافقت کرد بابایی نیم‌فصل سرخپوش شود.

باید دید ماشین‌سازی که این فصل شرایط خوبی در جدول رده‌بندی ندارد و یکی از گزینه های سقوط هم محسوب می‌شود راضی به از دست دادن بهترین مهاجم خود خواهد شد یا نه.

و اما گزینه سوم یحیی گل محمدی هم حامد پاکدل مهاجم آلومینوم اراک است. بازیکن سرعتی و خوش‌استایلی که در خط حمله تیم اراکی این فصل نمایش درخشانی داشته و می‌تواند مشکل عدم تحرک در خط حمله پرسپولیس را به خوبی حل کند. مهاجم گلزنی که البته روی هوا هم  بسیار مسلط است. 

پاکدل هم برای حضور در پرسپولیس کار سختی دارد. رسول خطیبی امید زیادی به گلزنی‌های مهاجم اول تیمش دارد و باید دید پرسپولیس توان راضی کردن مدیران باشگاه اراکی برای انتقال پاکدل را خواهد داشت یا نه.

یحیی تصمیم دارد تا زمان بازگشت آل‌کثیر، مهاجم قابل اعتمادی را به خط حمله‌اش اضافه کند و در صورتی که شرایط مهیا باشد، یکی از این ۳ مهاجم در نیم‌فصل سرخپوش خواهند شد.

کد خبر 583795

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha