رئیس پلیس راهور تهران درباره مراسم ۲۲ بهمن ۹۹ و جزئیات آن توضیح داد.

راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین حمیدی،‌رئیس پلیس راهور تهران، با اشاره به مراسم ۲۲ بهمن گفت: شرایط نسبت به سال‌های قبل بسیار متفاوت است، همکاران ما در حوزه‌های امدادی از شب قبل ۲۲ بهمن آمادگی لازم را برای خدمت‌رسانی دارند، زیرا ترافیک نسبت به قبل کرونا هم بیشتر شده است.

وی ادامه داد: مسیرها همچون مسیرهای سال گذشته است و فراخوانی هم برای پیاده‌روی داده نشده است.

رئیس پلیس راهور تهران افزود: حدفاصل میدان امام حسین تا میدان آزادی برای موتورسیکلت در نظر گرفته شده و تمام مسیرهای منتهی به آزادی اعمال محدودیت خواهد شد.

سردار حمیدی گفت: برای خودروها از محدوده میدان صادقیه به سمت آزادی، جنوب به شمال میدان فتح بزرگراه سعیدی به میدان آزادی در نظر گرفته شده است، همچنین فضایی برای عبور معابر دیده نشده است.

وی یادآور شد: توقف و پارک از ساعت دوازده شب در مسیرهای اعلام‌شده ممنوع است.

رئیس پلیس راهور تهران افزود: البته جزئیات مسیرهای تردد به این صورت است که مسیرهای ۱۲گانه در نظر گرفته شده که ۶ مسیر همان مسیرهای سال‌های گذشته است، مسیرهای یک، چهار، پنج، شش، هفت و هشت، مسیر ویژه تردد موتورسواران و مسیرهای دو، سه، نه، ده، یازده و دوازده مسیر ویژه تردد خودروسواران در نظر گرفته شده است.

سردار حمیدی ادامه داد: اعمال محدودیت‌ها از ساعت ۲۴ شب قبل از مراسم توسط پلیس راهور تهران بزرگ انجام خواهد شد و خودروهایی که در این مسیر پارک شده باشند توسط جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شوند که رانندگان آن‌ها می‌توانند برای اطلاع از وضعیت خودروی خود با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

وی افزود: همچنین اعمال محدودیت‌ها از ساعت ۷ صبح روز ۲۲ بهمن ماه شروع و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت در این ساعات تردد اتوبوس‌ها از پایانه غرب ممنوع خواهد بود، حرکت مسافران و خودروهای مبدا فرودگاه از مسیر جایگزین صورت خواهد گرفت و در آن روز طرح ترافیک نخواهیم داشت.


 

کد خبر 583846

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha