رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در ۴۸ ساعت گذشته ۵۴۴ نمونه تست کرونایی از شهروندان شادگانی گرفته شد که ۱۸۰ مورد آن مثبت اعلام شده است.

كرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، شکرالله سلمان زاده اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته، ۲۵۱ مورد ابتلای جدید مثبت کرونایی ثبت شده است که ۳۶ نفر از آبادان، ۳۵ نفر از خرمشهر و از شادگان ۱۸۰ مورد گزارش شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با تأکید بر اینکه آمار اعلام شده ۲۵۱ نفر مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است، توضیح داد: به دلیل بالا بودن آمار شادگان، نمونه‌گیری بالاست که بخشی از آن مربوط به ۴۸ ساعت گذشته بوده که در ۲۴ ساعت گذشته نتایج آن اعلام شده است.

وی افزود: از این ۲۵۱ مورد مثبت جدید، ۲۲۶ نفر که ۲۴ نفر از آبادان، ۳۱ نفر از خرمشهر و ۱۷۱ نفر از شادگان به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد: در روز گذشته ۲۷ بهمن نیز ۳۸ نفر بستری و ۱۸ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند و مورد فوتی کرونایی نیز نداشتیم؛ بنابراین در حال حاضر کل موارد مثبت بستری کرونایی در بیمارستان ۱۶۲ نفر است.

سلمان زاده اضافه کرد: تعداد کل موارد سرپایی مثبت در مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تاکنون، ۱۳۱ هزار و ۸۹۶ مورد بوده که از این تعداد هفت هزار و ۳۲ نفر بستری و پنج هزار و ۳۷۶ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.

کد خبر 585474

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خوزستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha