رئیس آتش‌نشانی بجنورد گفت: خطر بروز حادثه‌ای مانند پلاسکو در دو پاساژ لادن و ارم وجود دارد، در این دو پاساژ باید نواقص هرچه سریع تر حل شود چراکه در صورت بروز حادثه، ممکن است مردم در آنجا دچار حادثه شوند.

آتش‌نشانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مجیدگریوانی با اشاره به اینکه آتش‌نشانی بازدیدهایی را در بخش‌های مختلف این شهر انجام داده است، افزود: تاکنون دو هزار بازدید توسط آتش‌نشانی بجنورد از قسمت‌های مختلف انجام شده که ۵۵ مرکز تجاری و اداری و بهداشتی و درمانی اخطار ایمنی گرفتند که مشکلات جدی در آن‌ها مشاهده می‌شد.  در واقع در پاساژ ارم سیستم اطفاء حریق وجود ندارد و در پاساژ لادن سیستم اطفاء حریق از کار افتاده است،  مشکلات دیگری نیز در این دو پاساژ مشاهده شده است که به مالکان آن‌ها مهلت داده شده تا نواقص را هرچه سریع تر برطرف کنند.

وی با اشاره به کاروان‌سرای تاریخی سردار در محل سبزه‌میدان بجنورد نیز بیان کرد: در این کاروان‌سرا کالاهایی همچون نخ، پشم، ابر، پر به صورت غیراصولی در غرفه‌ها چیده شده و در واقع این کالاها در آنجا فقط دپو شده‌اند که در صورت بروز حادثه‌ای احتمال بروز آتش‌سوزی در سطح بزرگ دور از انتظار نیست و از سویی با توجه به موقعیت مکانی دسترسی آتش‌نشانی به آنجا نیز امکان پذیر نخواهد شد.  تراکم و بار وسایل انباشت شده در این کاروان‌سرا خیلی بالا و چیدمان نامناسب است که باید تدبیری برای چیدمان کالاها اندیشیده شود.  

کد خبر 585646

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha