مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
۰ نفر

مسئول برگزاری مسابقه‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: ورزشگاه وحدت آستارا شرایط برگزاری رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول را دارد و بازی شهرداری آستارا با استقلال خوزستان در این مکان برگزار خواهد شد.

ورزشگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  فریبرز محمودزاده در بازدید از ورزشگاه وحدت آستارا بیان کرد: خواسته ما برای رفع نواقص برآورده نشده، اما با تلاش شهرداری، نماینده، فرمانداری، اداره‌کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال گیلان رختکن، نیمکت، سیستم گرمایش و فنس زمین ورزشگاه آماده شده و نخستین بازی خانگی شهرداری آستارا با استقلال خوزستان شنبه دوم اسفندماه ساعت ۱۴ در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

همچنین در ماه رمضان بازی‌های لیگ دسته اول بعد از افطار برگزار خواهد شد و تا آن زمان باید سیستم روشنایی ورزشگاه آستارا آماده شود و در غیراین صورت حق میزبانی از این شهرستان گرفته خواهد شد.  

وی اضافه کرد: باید ساخت سکوی تماشاگران و جایگاه مسئولان در ورزشگاه آستارا در دستور کار باشد و با توجه به شیوع کرونا و طبق دستورالعمل فدراسیون فوتبال، تماشاگران از حضور در مسابقه‌ها خودداری کنند.

شهرداری آستارا با ۲۴ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد و در هفته پانزدهم رقابت‌ها میزبان استقلال خوزستان خواهد بود.

کد خبر 585879

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha