اعضای مجمع بدون نگاه جنسیتی به من رای دادند و تمام اعضای مجمع دور هم جمع شدیم تا گام‌های اساسی و محکمی برای ورزش کشورمان و به ویژه فوتبال برداریم.

شهره موسوی

به گزارش همشهری‌آنلاین، نایب‌رییس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: پس از انتخاب خود به عنوان نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال در مجمع انتخاباتی این فدراسیون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم از اینکه به من اعتماد شد و اعضا به من رای دادند تا انتخاب شوم.

«شهره موسوی» افزود: از کل اعضای مجمع سپاسگذار هستم زیرا با رای قاطعی مرا انتخاب کردند و این موضوع بار مسئولیت مرا افزایش می‌دهد. برای امور اقتصادی فدراسیون فوتبال برنامه‌هایی دارم و به زودی آنها را اعلام خواهم کرد.

وی درباره پرونده رای پرونده مارک ویلموتس اعلام کرد: قطعا شهاب عزیزی خادم به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال برنامه‌هایی دارد و من هم در کنارش هستم. البته در زمان انتخاب ویلموتس عضو فدراسیون فوتبال نبودم.

نایب‌رییس بانوان فدراسیون فوتبال در پایان در خصوص استعفا از باشگاه بادران گفت: قطعا اساسنامه اجرا خواهد شد، اما من برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال در شرایطی تایید صلاحیت شدم که مدیر باشگاه بادران بودم.

کد خبر 587851

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha