فرمانده عملیات مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: در این شرایطِ جهش‌یافتگی ویروس شاهد سرعت گرفتن بدحال شدن افراد بیمار هستیم از این رو باید در گام چهارم راهبردمان در مقابله با بیماری تغییر کند.

علیرضا زالی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از صدا و سیما، دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران در جلسه ستاد کرونای استان تهران که در استانداری تهران برگزار شد، گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که ویروس جهش‌یافته پدیده غالب تهران نشود.

زالی ادامه داد: تقریبا در شرایط فعلی که با ویروس جهش یافته مواجه هستیم اگر فردی در خانواده مبتلا شود دیگر افراد هم به همین ویروس جهش یافته مبتلا می‌شوند.

وی گفت: فردی که به ویروس جهش یافته مبتلا شده بود همه همکارانش را در بخش اداری یکی از بیمارستان‌های تهران مبتلا کرده است.

زالی ادامه داد: در این شرایط جهش یافتگی ویروس شاهد سرعت گرفتن بدحال شدن افراد بیمار هستیم از این رو باید در گام چهارم، راهبردمان در مقابله با بیماری تغییر کند.

وی گفت: در گام چهارم این بیماری بهترین راهبرد و اولویت اصلی ما ادامه طرح شهید سلیمانی است که باید با جدیت و قدرت آن را اجرا و دنبال کنیم.

فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا کلانشهر تهران اضافه کرد: همچنین باید به زیرساخت‌های بهداشت و درمان در تهران به صورت ویژه توجه شود.

وی با بیان اینکه شرایط بیماری در هفته نخست اسفند نسبت به آخر بهمن عادی است، اما نسبت به دی ماه خوب نیست، گفت: متاسفانه در همه حوزه‌ها و فوتی‌ها شاهد افزایش هستیم.

کد خبر 588077

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha