همشهری آنلاین: سازمان بورس و اوراق بهادار روز چهار‌شنبه دوم مرداد مجوز فعالیت نهمین صندوق سرمایه‌گذاری مشترک (در سهام) را با نام صندوق سرمایه‌گذاری بانک سپه صادر کرد.

به گزارش اطلاع‌رسانی بورس تهران، رییس اداره امور نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان این مطلب گفت: صندوق‌های سرمایه‌گذاری بانک سپه موفق شد در پایان دوره پذیره‌نویسی اولیه خود، ۷ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال منابع مالی جذب کند.

رضا کیانی گفت: در همین راستا، سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز فعالیت صندوق سرمایه‌گذاری بانک سپه را صادر کرد تا مسئولان این صندوق بتوانند از امروز فعالیت خود را در بازار آغاز کنند.

وی همچنین از صدور مجوز تاسیس صندوق‌های سرمایه‌گذاری بانک تجارت با مدیریت و ضمانت کارگزاری بانک تجارت و آگاه با مدیریت و ضمانت کارگزاری آگاه از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد.

رییس اداره امور نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: موسسه‌های حسابرسی آریان فراز و آزمودگان به ترتیب متولی و حسابرس صندوق‌های سرمایه‌گذاری بانک تجارت و آگاه هستند.

کیانی خاطر نشان کرد: پذیره نویسی صندوق سرمایه‌گذاری بانک تجارت از امروز به مدت یک هفته در شرکت کارگزاری این بانک انجام می شود و پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری آگاه متعاقبا اعلام خواهد شد.

سازمان بورس و اوراق بهادار پیش از این مجوز فعالیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری نهایت‌نگر، حافظ، سهم آشنا، خبرنگان، گلچین، پیشتاز و کارگزاری بانک‌های ملی و صادرات ایران را صادر کرده است.

کد خبر 58920

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز