سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: کادر درمان خوزستان به شدت خسته هستند، علاوه بر خستگی، کادر درمان یک خط در میان در حال ابتلا هستند و به قرنطینه خانگی می‌روند و فشار کار بر دیگر نیروها می‌افتد.

کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر فرهاد سلطانی اظهار کرد: همچنان روزانه میزان مراجعه به بیمارستان‌ها در حال افزایش است اما سیستم درمان یک ظرفیتی دارد و این ظرفیت، محدود است. علاوه بر خستگی، کادر درمان یک خط در میان در حال ابتلا هستند و به قرنطینه خانگی می‌روند و فشار کار بر دیگر نیروها می‌افتد.

وی گفت: به ویژه پرسنل بخش‌های ویژه که دچار بی‌خوابی و استرس هستند و با بیماران بدحال سر و کار دارند و شاهد مرگ و میر هستند، از نظر روحی بسیار اذیت شده‌اند. در حال حاضر شرایط خوزستان بحرانی است و بیشترین مرگ و میر مربوط به این استان است؛ حدود یک‌چهارم تا یک‌سوم مرگ‌های کرونا در کشور مربوط به خوزستان است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: با توجه به این وضعیت و خستگی روحی و جسمی کادر درمان، هر چه این روند بیماری طولانی‌تر شود و خستگی کادر درمان افزایش یابد، ضریب خطر بالاتر می‌رود و بر کیفیت خدمات تاثیر منفی خواهد داشت.

کد خبر 589249

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خوزستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha