مجموع نظرات: ۵
یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
۰ نفر

افزایش قیمت‌ها و تورم در سال‌های اخیر از طرفی هم سفرها را با مشکل مواجه کرده هم هزینه‌های مربوط به سفر را افزایش داده است. این موضوع شامل حال هزینه اقامت در هتل‌های مختلف در کشور نیز می‌شود چرا که هتلداران هم برای خدماتدهی مطلوب مجبور به جبران هزینه‌های خود شده‌اند.

image-20210314121031-1.jpeg

این یعنی برای هر شب اقامت در هتل ها باید هزینه های بیشتری نسبت به سال های پیش بپردازید. با توجه به پیش رو بودن تعطیلات نوروزی و افزایش تعداد سفرها به جزیره کیش بر آن شدیم که به معرفی چند مورد از ارزان ترین هتل های کیش پردازیم تا علاوه بر لذت بردن از زیبایی های جزیره، بتوانید اقامت ارزانی را داشته باشید.

چند نکته در مورد اقامت در کیش

رعایت چند نکته برای رزرو هتل در کیش، باعث کاهش هزینه های اقامت شما خواهد شد. برای مثال، برای سفر به جزیره بهتر است هتل هایی را انتخاب کنید که از مرکز شهر فاصله دارند. همچنین، هتل هایی که تعداد ستاره کمتری (یک تا سه ستاره) دارند، خدمات کمتری را با کیفیت پایین تر ارائه می دهند اما قیمت های مناسب تری را هم عرضه می کنند. نکته دیگر، سفر در خارج از زمان افزایش و اوج سفرها است. این موضوع باعث کاهش میزان درخواست ها برای سفر و اقامت و به طبع آن منجر به کم شدن قیمت ها می شود. در نظر داشته باشید که بهترین زمان برای سفر ارزان به جزیره کیش، فصل تابستان است.

گراند هتل کیش (سه ستاره)

این هتل 4 طبقه به نسبت قیمت آن از خدمات خوبی بهره مند است. موقعیت مکانی مناسب این هتل موجب دسترسی آسان به دریا و مراکز معتبر خرید در جزیره کیش مثل مجتمع خرید ونوس و مجتمع مریم شده است. کلیه اتاق های این هتل دارای ناهار نیز می باشد. با توجه به سه ستاره بودن این هتل، طبیعتا هزینه های کمتری نسبت به هتل های 4 و 5 ستاره به شما تحمیل خواهد کرد.

ارزان‌ترین هتل‌های دو ستاره و سه ستاره کیش

هتل پانیذ کیش (دو ستاره)

این هتل دو ستاره که در دسته هتل های ارزان قیمت جزیره محسوب می شود، در خیابان رودکی قرار گرفته است که کمی با دریا فاصله دارد. موقعیت این هتل باعث شده است که به مراکز خرید معروف جزیره نزدیک باشد. این هتل در چند قدمی بازار مروارید قرار دارد و به بازارهای پردیس 1 و 2،رویامال و بازار زیتون بسیار نزدیک است. مهمانان این هتل باید توجه داشته باشند که این هتل سه طبقه فاقد آسانسور و سیستم گرمایشی است.

هتل فانوس کیش (دو ستاره)

این هتل از شناخته شده ترین هتل های پر سابقه کیش است که بیش از 20 سال سابقه خدمت دارد. البته نگران نباشید! با هتلی قدیمی و کهنه روبرو نیستید. چرا که این هتل چندین بار و آخرین بار در سال 95 مورد بازسازی قرار گرفته است. ساختمان این هتل 2 طبقه دارد و 40 باب اتاق را در دل خود قرار داده است. این هتل به بازار عرب ها و شهر زیر زمینی کاریز نزدیک می باشد.

ارزان‌ترین هتل‌های دو ستاره و سه ستاره کیش

هتل ستاره کیش (دو ستاره)

این هتل نیز به نسبت هتل های دیگر جزیره، هزینه های کمتری را به مسافران خود تحمیل می کند. هتل ستاره در سال 85 با 44 اتاق افتتاح شده است و چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته است. اتاق های این هتل شامل ویلاهای یک طبقه کنار هم است. هتل ستاره نزدیک به ساحل دریا است و نزدیک به مرکز خرید پردیس 1 و 2.

هتل خاتم  کیش (دو ستاره)

این هتل نیز در دسته هتل های ارزان قیمت کیش محسوب می شود که سابقه ای طولانی نیز دارد و در سال 76 مورد بهره برداری قرار گرفته است. هتل خاتم 35 اتاق قابل رزرو برای مسافران خود در نظر گرفته است. این هتل نیز در نزدیکی بازار عرب ها جا خوش کرده است.

هتل ققنوس (دو ستاره)

این هتل 2 ستاره با 60 اتاق، آخرین بازسازی اش را در سال 94 انجام داد.این هتل در حد فاصل بلوار دانش و سنایی قرار گرفته است و فاصله مناسبی تا دریا دارد. اگر به دنبال اقامت لوکس و تفریحات هتلی نباشید و بخواهید بیشترین زمان اقامت را خارج از هتل و در قسمت های مختلف جزیره بگذرانید هتل ققنوس یک انتخاب مقرون به صرفه خواهد بود.

کد خبر 590544

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha