شنبه ۵ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۷
۰ نفر

مهدیه مصطفایی: قاچاقچیان مواد‌مخدر که قصد داشتند 3 محموله بزرگ تریاک و کراک را از مرزهای شرقی کشور به پایتخت و شهرهای استان تهران قاچاق کنند، در 3 عملیات جداگانه از سوی ماموران پلیس دستگیر شدند.

سردار اکبر شاهی فرمانده پلیس استان تهران با اعلام خبر کشف این 3محموله گفت:‌ در نخستین عملیات، ماموران پلیس استان تهران با کشف یک تن و 50 7کیلوگرم تریاک، 2 دستگاه تویوتا لندکروز با پلاک جعلی، 2 دستگاه خودروی پژو 206، یک دستگاه پرادو و یک دستگاه پراید و 55 میلیون تومان وجه نقد که همراه اعضای باند بود را کشف و ضبط کردند.

محاصره قاچاقچیان در اتوبوس مسافربری

دومین محموله که شامل 65 کیلو و 500 گرم تریاک بود، چند روز بعد و زمانی کشف شد که ماموران مبارزه با مواد‌مخدر شهریار متوجه ورود یک محموله مواد‌مخدر از جنوب شرق کشور به این شهرستان شدند.

ماموران در ردیابی‌های اولیه خود متوجه شدند محموله مورد نظر در یک خودروی نیسان جاسازی شده و قرار است پس از ورود به شهریار، به تهران ترانزیت شود.

بنابراین تمامی ورودی و خروجی‌های شهر تحت کنترل پلیس قرار گرفت و ماموران پس از توقیف خودروی مورد نظر، 65 کیلو و 500 گرم تریاک از آن کشف و ضبط کردند.

وقتی راننده این خودرو در جریان بازجویی‌ها مدعی شد قاچاقچیان این محموله 4مرد هستند که سوار بر یک اتوبوس مسافربری قصد ورود به شهریار را دارند، ماموران این اتوبوس را شناسایی و 4 عضو باند را دستگیر کردند.

سومین محموله بزرگ که در جریان عملیات‌ ماموران پلیس استان تهران کشف و ضبط شد، محموله 65 کیلو کراک بود که در یک خودروی پژو 405 جاسازی شده بود. 

این محموله اواخر تیرماه و زمانی کشف شد که ماموران پلیس در حال گشتزنی در مرکز کرج به سرنشینان یک دستگاه پژو 405 مظنون شدند و به راننده دستور ایست دادند.

پس از توقف خودرو، ماموران به بازرسی داخل آن پرداختند و با کشف 65 کیلوگرم کراک (هروئین فشرده)، که زیر بار خربزه در صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود، هر 2 سرنشین این خودرو را دستگیر کردند.

متهمان پس از انتقال به اداره پلیس مدعی شدند محموله مورد نظر را از شهرهای شمال شرق کشور به کرج قاچاق کرده و قصد داشتند آن را در میان خرده‌فروشان توزیع کنند که توسط پلیس دستگیر شدند.

کد خبر 59103

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز