چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
۰ نفر

مدیرعامل و مدیر ارشد مالی شرکت خودروسازی تسلا عناوین شغلی خود را به «فن‌آور-سلطان تسلا» و «خزانه‌دار اعظم» تغییر دادند.

ایلان ماسک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از انگجت، ایلان ماسک، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت تسلا عنوان شغلی دیگری را به کارنامه خود اضافه کرده است. گویا مدیرعاملی برای وی کافی نبوده است و او اکنون بنا به دلایل نامعلومی عنوان «فن‌آور-سلطان تسلا» را برای خود برگزیده است.

در عین حال، «زک کیرک‌هورن» مدیر مالی این شرکت نیز صاحب عنوان جدید «خزانه‌دار اعظم» (Master of Coin) - برگرفته از سریال «بازی تاج و تخت» شده است.

تسلا این تغییر عناوین را در قالب سندی به «کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا» (SEC) اعلام کرده است.

البته ایلان ماسک و زک کیرک‌هورن همچنان مدیر عامل و مدیر مالی تسلا خواهند بود و اکنون تنها عناوین شغلی جدیدی برای خود برگزیده‌اند.

تسلا به سمت سیاسی‌کاری می‌رود

شرکت تسلا اخیراً مسائل جدی‌تری را برای حل و فصل روبروی خود داشته است. هفته گذشته آتش سوزی یک کارخانه در فرمونت کالیفرنیا رخ داد و همچنین مشخص شد که صدها مورد ابتلا به کووید-۱۹ در سال گذشته در همین کارخانه گزارش شده است.

از طرف دیگر، یکی از سهامداران تسلا از ماسک و این شرکت شکایت کرده و ادعا کرده است که ماسک به توافق خود با SEC در مورد توییت‌های خود پایبند نیست. این فرد به نام «چیس گریتی»  ماسک را به ادامه دادن به ارسال توئیت‌های «نابهنجار» تاییدنشده متهم کرده است که بر قیمت سهام تسلا تأثیر می‌گذارد و این شرکت را در معرض جریمه‌ها و مسئولیت‌های قانونی احتمالی قرار می‌دهد.

کد خبر 591152
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha