یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۲:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک زن تایوانی که به قصد خودکشی خود را از روی بام یک ساختمان به پایین پرت کرده بود، روی یک عابر پیاده افتاد و او را به کشتن داد.

خبرگزاری آلمان از تایپه گزارش داد، روزنامه تایوانی لیبرتی تایمز نوشت، کو می هوئی (Kuo Mei-hui) از آپارتمانی پنج طبقه در شهر چانگو نزدیک به تایپه حدود ساعت ۱۴ روز شنبه خود را به پایین پرت کرد، اما به روی لی می یون (Lee Mei-yun) افتاد که در حال بازگشت به خانه همراه با همسرش بود.

کو و لی هر دو روی زمین افتادند و به شدت مجروح شدند. لی دچار خونریزی مغزی شد و در بیمارستان جان باخت.

همسایگان کو به پلیس گفتند او مدت طولانی بیمار بوده و بارها تلاش کرده است خودکشی کند.

تایوان یکی از کشورهایی است که بالاترین آمار خودکشی را در آسیا دارد. در سال 2007 میلادی 3933 تایوانی خودشان را کشتند که به طور میانگین 10.7 خودکشی در روز یا یک مورد خودکشی در هر دو ساعت محسوب می‌شود. نرخ خودکشی به ازای هر 100 هزار نفر 17.2 درصد است.

در سال‌های اخیر موارد متعددی از پرش تایوانی‌ها از ساختمان‌های بلند برای خودکشی گزارش شده بود، اما هیچ یک از این موارد به جرح یا مرگ عابران پیاده منجر نشده بود.

ژاپن در زمینه نرخ خودکشی در آسیا رکورددار است. در سال 2007 میلادی 33.093 ژاپنی به حیات خود پایان دادند که به طور میانگین 90 مورد خودکشی در روز یا یک خودکشی در هر 20 دقیقه است.

کد خبر 59181

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز