مدافع سابق پرسپولیس اطمینان دارد که به این تیم بازخواهد گشت چرا که او پیش از این بارها به چشم خود فراموشکاری هواداران این تیم را دیده است.

شجاع خلیل‌زاده

به گزارش همشهری آنلاین شجاع خلیل زاده در انتهای فصل قبل جدایی ناگهانی از پرسپولیس داشت و این تیم را در فینال آسیا تنها گذاشت. این ماجرا باواکنش هواداران پرسپولیس تا به امروز مواجه شده است اما خیال مدافع سابق سرخ ها از بازگشت به این تیم راحت است. شجاع در گفت و گوی اخیرش خیلی قاطع خبر از بازگشتش به پرسپولیس داده است؛« هر کس هرچه می خواهد بگوید اما پرسپولیس خانه من است و به این تیم بازخواهم گشت»

این اطمینان شجاع از بازگشت، از فرش قرمزی نشات می گیرد که پیش از این هواداران پرسپولیس جلوی پای ترابی، وحید امیری، سروش رفیعی و ... پهن کردند. اگرچه این یحیی گل محمدی است که در نهایت در خصوص بازگشت هر بازیکنی به پرسپولیس تصمیم می گیرد اما امثال شجاع همیشه بیشترین امیدشان به «فراموشی» هواداران پرسپولیس بوده است. 

تصور کنید همین آخر فصل بحث بازگشت شجاع به پرسپولیس جدی شود، جماعت فراموشکار دوباره هزار توجیه برای پیشکش پیراهن پرسپولیس خواهند داشت.  هزینه بی وفایی در این سالها به قدری کاهش پیدا کرده که حالا یکی مثل کنعانی هم به خود اجازه می دهد، توبه نامه ای که در بازگشت به پرسپولیس منتشر کرد تا مورد بخشش هواداران پرسپولیس قرار بگیرد را فراموش کند و بعد از تنها دو فصل حضور در این تیم با تیم قطری پنهانی توافق کند. امثال کنعانی دقیقا از چه چیزی باید بترسند تا را ه شجاع را نروند؟ این فرش قرمز همیشه پهن است. آسوده بروید که هوادار چشم انتظار بازگشت است.

کد خبر 592006

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha