مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
۰ نفر

سرپرست معاونت تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: توزیع گوشت تازه مرغ در بازار استان از شب گذشته مجددا آغاز شد.

گوشت مرغ

عباس زارعی با اعلام این خبر به خبرنگار همشهری آنلاین اظهار کرد: هیچگونه کمبودی در جوجه‌ریزی، تولید و توزیع گوشت تازه مرغ در استان هرمزگان وجود ندارد و وقفه یک‌روزه در توزیع گوشت مرغ به دلیل تعطیلی گشتارگاه‌های استان بود. روز سیزدهم فروردین به درخواست کشتارگاه‌ها و برای استراحت یک‌روزه کارکنان تعطیل اعلام شد، زیرا این عزیزان از ابتدای سال بدون حتی یک روز تعطیلی مشغول به کار بودند.

سرپرست معاونت تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان ادامه داد: هرمزگان در تولید گوشت مرغ کمبود و وابستگی به دیگر استان‌ها ندارد. روزانه بین ۱۳۰ تا ۱۸۰ تن گوشت مرغ در استان تولید و از سوی سازمان صمت توزیع می‌شود که این مقدار جواب‌گوی نیاز مصرف‌کنندگان است.

وی افزود: در ایام نوروز و در تعطیلات گوشت مرغ همانند دیگر روزهای سال در استان توزیع شد به طوری که در ساعات پایانی روز همچنان در ویترین مرغ‌فروشی‌ها، مرغ برای خرید وجود داشت.

زارعی در پایان گفت: تنها کمبود و نیاز استان در زمینه تولیدات دامی، تخم‌مرغ است که این محصول نیز از طریق استان‌های همجوار تامین می‌شود.

کد خبر 592914

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha