یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
۰ نفر

آیا سردار آزمون با ۹ سال حضور در اروپا به اندازه حضور مهدی طارمی در این قاره موفق بوده است؟

سردار آزمون

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ بدون اغراق کاری که مهدی طارمی ظرف یک سال‌ونیم حضورش در فوتبال اروپا انجام داد، طی ۹ سال بازی سردار آزمون در قاره سبز انجام نشده بود. نه اینکه سردار کاری نکرده باشد؛ یادمان هست که او به بایرن‌مونیخ گل زد و گل خوبی هم بود. همین حالا آزمون در لیگ روسیه آقای گل است، اما اینها در مقابل استعدادی که او دارد «دستاورد» حساب نمی‌شود.

آزمون پتانسیل بالایی داشت و خیلی هم زود راهی لیگ روسیه شد، اما به شکل عجیبی در حال در جا زدن است. چیزی که از او انتظار داریم خاطره ساختن است؛ خلق قاب‌هایی که سال‌ها بعد هم یادآوری‌شان آدم را سر شعف بیاورد. گل مهدوی‌کیا به یوونتوس، گل علی دایی به میلان و همین قیچی برگردان محشر طارمی به چلسی از این دسته هستند.

آزمون نیاز دارد برای اینکه بیشتر دیده شود، به یک لیگ بزرگ‌تر برود. تازه الان خود طارمی هم در ۵ لیگ برتر اروپا عضویت ندارد، اما جایی که هست مورد توجه قرار می‌گیرد. حالا کاری به ۲ هزار پیشنهاد کاغذی آزمون از بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا نداریم؛ حداقل اگر او در سطح تیمی مثل پورتو باشد، اتفاقات جذاب‌تری رخ خواهد داد. این تابستان دیگر نوبت آزمون است و او بالاخره باید طلسم را بشکند.

کد خبر 595711

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha