گروه ورزشی:‌ شیث رضایی و مدیر برنامه‌هایش تا چند هفته پیش با قاطعیت از پیشنهادهای چند تیم بوندس‌لیگایی خبر می‌دادند ولی در نهایت این بازیکن سر از صباباتری درآورد و با خاطره‌ای تلخ از پرسپولیس جدا شد.

رضایی در گفت‌وگو با همشهری ابتدا در مورد دلایل منتفی شدن حضورش در تیم‌های آلمانی می‌گوید: «کار من با اشتوتگارت تمام شده بود و حتی مسئولان باشگاه 4 هزار لباس با اسم من تهیه کرده بودند تا به طرفداران تیم بدهند ولی یک روز مدیرعامل باشگاه به من گفت که تو در دادگاه ایران به دلیل ماجرایی که در هواپیما رخ داده پرونده داری و متوجه شدم که آنها نمی‌خواهند با من قرارداد امضا کنند.»

مدافع فصل گذشته پرسپولیس تأکید می‌کند: «به هیچ عنوان قصد بازارگرمی نداشتم و در 20 سال اخیر هیچ بازیکن آسیایی با اشتوتگارت تمرین نکرده بود. متأسفانه بعضی‌ها در ایران شیطنت کردند و مجله معتبر کیکر را از اتفاقی که در هواپیما افتاده بود مطلع کردند تا آنها هم این موضوع را به مسئولان اشتوتگارت بگویند.»

رضایی در ادامه می‌گوید: «بعد از بازگشت به ایران طبق وظیفه‌ای که داشتم به باشگاه پرسپولیس رفتم ولی  مصطفوی گفت که قطبی من را نمی‌خواهد. من هم با دو باشگاه سایپا و صباباتری مذاکره کردم و در نهایت با صبا به توافق رسیدم و خوشحالم که زیرنظر فیروز کریمی بازی خواهم کرد.»

شیث تأکید می‌کند: «برای هر فوتبالیستی جداشدن از دو تیم محبوب پرسپولیس و استقلال سخت است ولی من به قطبی ثابت می‌کنم که خیلی راحت شیث رضایی را از دست داد. هفته چهاردهم و در بازی پرسپولیس و صباباتری قطبی را از تصمیمی که گرفت، پشیمان خواهم کرد.»

رضایی که فصل گذشته بارها با قطبی اختلاف پیدا کرده بود می‌گوید: «او از من و چند بازیکن دیگر مثل مامانی، آقایی و نیکبخت  می‌خواست تا در تمامی زمینه‌ها مطیع او باشیم. اگر به آلمان نمی‌رفتم مطمئن باشید که در پرسپولیس می‌ماندم، مثل نیکبخت که مصطفوی واسطه‌اش شد تا بماند.»

شیث در پایان می‌گوید: «مطمئن هستم که تماشاگران پرسپولیس همیشه با من رفتار خوبی خواهند داشت، آنها هیچ‌وقت بازی‌های خوب من مقابل استقلال را فراموش نخواهند کرد.»

کد خبر 59605

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز