دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
۰ نفر

رئیس دفتر رئیس ‌جمهوری در پاسخ به پرسشی درباره تجهیز دفتری در پاستور برای علی لاریجانی و طرح ادعایی مبنی بر اینکه این اقدام در جهت حمایت از وی انجام شده ‌است، بیان کرد: بالاخره وقتی مأموریتی به ایشان داده می‌شود، باید لوازم آن را هم فراهم کنیم.

علی لاریجانی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: سال‌ها است آقای لاریجانی از طرف مقام معظم رهبری و آقای رئیس ‌جمهوری موضوع چین را دنبال می‌کنند. زمانی که ایشان نماینده مجلس بودند نیز اضافه بر مسئولیت ریاست مجلس موضوع چین را دنبال می‌کردند و پس از اتمام دوره نمایندگی در مجلس نیز ما از ایشان خواستیم موضوع چین را دنبال کنند و ایشان نیز پذیرفتند؛ بالاخره وقتی مأموریتی به ایشان داده می‌شود، باید لوازم آن را هم فراهم کنیم.

محمود واعظی همچنین درباره گمانه‌زنی‌هایی که از سوی برخی رسانه‌ها درباره حمایت رئیس جمهوری و دفتر وی از برخی کاندیداها از جمله علی لاریجانی و اسحاق جهانگیری مطرح می‌شود، تصریح کرد: تاکنون نه شخص آقای رئیس‌جمهور و نه دفتر ایشان به‌دلیل گرفتاری‌ها و مشکلات متعدد اصلاً جلسه و برنامه‌ای درباره انتخابات نداشتند و اظهارنظری توسط آقای روحانی و اعضای دفتر ایشان در این زمینه در جایی مطرح نشده است. مهم‌ترین موضوع برای ما مشارکت بالا و انتخابات سالم است.

کد خبر 596148

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha