مجموع نظرات: ۰
شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
۰ نفر

برخی آقایان به دلایل مختلف از جمله وراثت، حادثه، بیماری‌های مختلف و ... ریش و سبیل کم پشتی دارند یا اصلا ریش و سبیل ندارند. با این حال برای اکثر مردان ریش و سبیل از مهترین ویژگی‌های افزایش زیبایی و جذابیت به شمار می‌رود. به همین دلیل کاشت ریش و سبیل طرفداران بسیاری دارد اما هزینه این عمل جراحی غیرتهاجمی چقدر است؟

image-20210424092351-1.jpeg

در ادامه با ما همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

چه کسانی برای کاشت ریش و سبیل کاندید مناسبی هستند؟

در مقاله‌ی قیمت کاشت ریش و سبیل از کلینیک صدف می‌خوانیم: " همانطور که گفته شد در بیشتر موارد علت نازک شدن یا ریزش موهای ریش و سبیل ژنتیک، استفاده از داروها، سبک زندگی یا استرس است. در این میان ممکن است آقایانی در اثر سوختگی یا جراحت موهای ریش و سیبیل‌شان رشد نکند یا کم‌پشت باشد. کاشت ریش و سبیل باعث رشد مجدد مو در نواحی که مو ریش و سبیل وجود ندارد یا بطور نامنظم رشد می‌کنند می‌شود. اما برای اینکه بدانید آیا کاندید مناسبی برای کاشت هستید با فقط باید با پزشک متخصص مشورت کنید. چراکه جنس موهای هر فرد با دیگری متفاوت است و نمی‌توان یک روش یا نسخه ثابت را برای همه در نظر گرفت. با این حال اگر شرایط زیر را داشته باشید، کاشت ریش برایتان راحت‌تر خواهد بود:

  • اگر مناطقی در ریش شما به صورت یک لکه خالی شده باشد.
  • اگر موهای سرتان در قسمت پشت یا کناره‌های سر مناسبی دارد.
  • اگر انتظاراتتان از کاشت ریش و سبیل واقع‌بینانه است!"

عوامل تاثیرگذار در قیمت کاشت ریش و سبیل چیست؟

عوامل متعددی می‌توانند در قیمت کاشت ریش و سبیل موثر باشند. مهمترین عوامل را در ادامه بررسی می‌کنیم:

هزینه های قبل عمل 

قبل از عمل هزینه‌هایی برای تهیه دارو، انجام آزمایشات مختلف، هزینه رفت و آمد و ... وجود دارد. بستگی به وضعیت جسمانی و سوابق بیماری‌های هر فرد این هزینه‌ها می‌تواند متفاوت باشد. به طور کلی هزینه‌های قبل از عمل شامل آزمایشات می‌شود و اگر بیمه داشته باشید این هزینه بسیار کم خواهد بود.

هزینه پزشک و کلینیک

هزینه کلینیک‌ها و پزشکان با یکدیگر متفاوت است. بستگی به محل کلینیک و مهارت پزشک ممکن است هزینه و دستمزدها متفاوت باشد. البته این تفاوت خیلی زیاد نیست ولی باعث تفاوت در هزینه کلی خواهد شد. توصیه ما این است که به خاطر پرداخت مبلغ پایینتر به مراکز نامعتبر مراجعه نکنید زیرا عوارض کاشت نادرست در محیطی نامناسب بسیار خطرناک است.

هزینه های مراقبت های بعد از عمل

مراقبت‌های بعد از عمل نیز هزینه‌هایی در بر دارد. مصرف مکمل‌ها و ویتامین‌ها، تغذیه درست، خرید داروها، پمادها و لوسیون‌های تجویزی پزشک، خرید محصولات شستشو و مراقبت از پوست، حتی ممکن است نیاز به خرید بالشت و ... نیز پیدا کنید تا دوران نقاهت خود را راحتتر سپری کنید. هزینه‌های مراقبت بعد از کاشت ریش و سبیل نسبت به هزینه کلی عمل خیلی بالا نیست.

تاثیر روش کاشت ریش و سبیل در هزینه نهایی

روش‌های مختلفی برای کاشت ریش و سبیل وجود دارد. این روش‌ها با اینکه با یکدیگر متفاوت هستند اما از نظر هزینه تقریبا در یک حدود بوده و تفاوت قابل توجهی با یکدیگر ندارند. در واقع روش‌ها اکثرا در مرحله برداشت گرافت‌ها با یکدیگر متفاوت هستند. یکی از مهمترین عوامل موثر در هزینه کاشت ریش و سبیل تعداد گرافت‌هاست. در واقع هرچقدر ریش و سبیل پرپشت‌تری بخواهید تعداد گرافت‌های مورد نیاز بیشتر بوده و کاشت طولانی تر و سختتر میشود به همین دلیل هزینه نیز بالا میرود.

هزینه کاشت ریش و سبیل با بهترین روش چقدر است؟

هزینه کاشت به روش sut

در این روش گراف‌ها با دستگاه برداشته میشود و جای بخیه وجود ندارد اما مراحل برداشت گرافت طولانی تر خواهد شد. زمانی که نیاز به ترمیم ریش و سبیل وجود دارد یا نیازی به کاشت ریش و سبیل پرپشت وجود ندارد این روش مناسبتر است.

هزینه کاشت به روش fut

در روش fut با بی حسی موضعی یک نوار از گرافت‌ها با برش جدا شده و سپس بخیه زده می‌شود. در این روش می‌توان در زمان کم و بدون آسیب گرافت‌های زیادی از بانک مو برداشت. این روش مناسب کسانی است که ریش و سبیل پرپشت‌تر می‌خواهند.

قیمت کاشت به روش fue

در روش Fue گرافت‌ها با فولیکول مو برداشت می‌شوند. این روش نیز مانند sut جای زخم و بخیه نخواهد داشت و روش مناسبی برای کاشت است. در واقع روش‌ها بسیار شبیه به هم هستند به همین دلیل هزینه آنها تفاوت زیادی ندارد و پزشک با توجه به شرایط هر فرد بهترین روش را انتخاب می‌کند.

نتیجه‌گیری

شاید از خود بپرسید با توجه به روش‌ها و هزینه‌ها بهترین روش کدام است؟ در مقاله بهترین روش کاشت ریش و سبیل کلینیک صدف می‌خوانیم" واقعیت این است که بهترین روش کاشت ریش و سبیل وجود ندارد! چراکه بهترین برای هر فردی متفاوت با دیگری است. بهتر است به جای مطرح کردن این سوال، بپرسیم که:«مناسب‌ترین روش کاشت ریش و سبیل کدام است؟»

مناسب‌ترین روش کاشت ریش و سبیل برای شما، روشی است که با کمترین میزان استرس و چالش، بهترین نتیجه ممکن را برای شما رقم بزند. برای آنکه مناسب‌ترین روش کاشت ریش و سبیل برای خودتان را شناسایی کنید، فقط باید با پزشک متخصص مشورت کنید. پزشک با توجه به شرایط جسمی شما، شرایط بانک مو و دیگر مسائل مهم و مشورت شما، مناسب‌ترین روش کاشت را انتخاب خواهد کرد."

کد خبر 596978

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha