رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی گلستان گفت معاون درمان این دانشگاه پس از اثبات تخلف صورت‌گرفته از سوی وی در تزریق خارج از نوبت واکسن کرونا به همسرش برکنار شد.

واکسن کرونا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالرضا فاضل امروز،ِ شنبه، در جلسه استانی ستاد مقابله با کرونا، خبر تزریق غیرنوبت واکسن کرونا به همسر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان را اعلام کرده بود.

وی اشاره‌ای به زمان تزریق این واکسن نکرد اما گفت بررسی ابعاد ماجرا در دستور کار قرار دارد.

به گفته فاضل محمدمهدی زرگران، به عنوان سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان، فعالیت خود را آغاز کرد و جانشین سراج‌الدین عارف‌نیا شد.

هفته گذشته هم تزریق غیرقانونی واکسن کرونای پاکبانان شهرداری علی‌آباد به برخی مدیران این نهاد شهرداری منتشر شد که در پی آن رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان علی‌آباد برکنار شد.

در حال حاضر ۶۸۶ بیمار کرونایی در گلستان بستری هستند که از این تعداد ۱۰۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند و حال ۳۷ نفر آنان وخیم است.

شیوع کرونا در گرگان، گنبد، گالیکش، مینودشت، آزادشهر، کردکوی و بندرگز قرمز، در بندرترکمن، علی‌آباد، رامیان، آق‌قلا و کلاله نارنجی و در گمیشان و مراوه‌تپه زرد است.

کد خبر 597113

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابراهیم نیا IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    1 0
    خوبه
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    0 1
    باسمه تعالی بله!وقتی مدیران ارشدفهمیده اند خبری نیست به دلخواه عمل می کنند ولی آنها باید بدانند کرونا یکی از مامورین بی نهایت الهی است که دامنگیر خودشان هم خواهد شد خیر خواه
  • مهدی IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    7 4
    کاردرستی کرده چون بیمارستان آلوده هست وبه خانواده اش انتقال پیدا می کنه پیام بزرگی بود بازارکنترل بکنید