تیم پرسپولیس در دیدار برگشت مقابل الوحده در لیگ قهرمانان آسیا شکست خورد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، دو تیم پرسپولیس و الوحده از دور برگشت رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در حالی به مصاف هم رفتند که سرخ‌پوشان پایتخت قبل از این دیدار صعود خود به مرحله بعدی این رقابت‌ها را قطعی کرده بودند.

نیمه نخست را نماینده امارات بهتر آغاز کرد و ۵ دقیقه بعد از سوت آغاز این دیدار به گل اول رسید. ماتاوز، مهاجم اسلوونیایی الوحده در کنار خط طولی زمین صاحب توپ شد، نفوذ سریعی از سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس داشت و با روی پا شوت محکمی به زیر طاق دروازه پرسپولیس زد تا گل اول الوحده به ثمر برسد. در ادامه شاگردان یحیی گل‌محمدی حملاتی را روی دروازه حریف طراحی کردند که با دفاع تیمی الوحده، حملات سرخ‌پوشان نتیجه‌ای نداشت تا این نیمه با برتری نماینده امارات به پایان برسد.

شاگردان گل‌محمدی نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و حملات زیادی از راست و چپ روی دروازه الوحده ایجاد کردند و در دقیقه ۵۶ شوت روی پای چپ احسان پهلوان از پشت محوطه جریمه به تیرک افقی دروازه الوحده ثابت کرد و دفع شد. 

در دقیقه ۸۳ محمد انور از الوحده با یک خطای شدید روی پای شجاعی با کارت قرمز داور از زمین بازی اخراج شد. در ادامه سرخ‌ها روی همین ضربه شروع مجدد با ارسال امید عالیشاه روی دروازه الوحده ضربه سر حسین کنعانی‌زادگان توپ برای دومین بار به تیر دروازه نماینده امارات برخورد کرد گل نشد.

حملات سرخ‌ها در دقایق پایانی به نتیجه نرسید تا پرسپولیس اولین شکست آسیایی خود را در این دوره از رقابت‌ها تجربه کند.  

کد خبر 597572

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha