مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از بهره‌مندی فرهنگیان از مزایای بیمه تکمیلی به ویژه در زمان ابتلا به بیماری کرونا خبر داد.

بیمارستان - کرونا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، گودرز کریمی‌فر مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در این باره اظهار کرد: در سال جاری بیمه تکمیلی با حق بیمه ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان منعقد شد که با وجود مبلغ پایین حق بیمه، تعهدات خوبی دارد. 

وی افزود: هزینه شماری از خدماتی کلینکی و پاراکلینیکی، جراحی‌های تخصصی، ناباروری، بیماری کرونا و بیماری‌های خاص در قالب خدمات بدون سقف پرداخت می‌شود.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آرزوی ما این است که هیچ یک از همکاران ما به کرونا مبتلا نشود گفت: اما اگر همکاری مبتلا شد در همه استان‌ها بدون استثنا هزینه‌های درمانش برابر تعرفه مصوبه هیئت وزیران در سه بیمارستان دولتی، خصوصی و عمومی غیردولتی پرداخت می‌شود.

کریمی‌فر ادامه داد: اگر همکاران ما به ۵۵۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد مراجعه کند یک ریال هزینه نمی‌پردازند و تنها با کد ملی پذیرش می‌شود، اما اگر به مراکز درمانی غیرطرف قرارداد مراجعه کرد و اسناد درمانش را تحویل دهند، خسارت درمان ظرف کمتر از یک هفته به حسابشان واریز می‌شود.

به گفته وی، تا تاریخ ۵ اردیبهشت تمام اسناد پزشکی رسیده پرداخت و به‌روز شده است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پایان تاکید کرد: اگر حتی یک نفر اسنادش را ارائه و هزینه‌اش را دریافت نکرده ما پاسخگو هستیم.
 

کد خبر 598317

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha