یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دوقطبی ⁧‫دکتر ظریف‬⁩ و ⁧‫شهید سردار سلیمانی‬⁩ در کشور، افتادن به تله دشمن است.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ جلیل رحیمی جهان آبادی در مطلبی در حساب کاربری‌اش در توییتر خود نوشت:

« تامین ⁧‫منافع‬⁩ و ⁧‫امنیت ملی‬⁩ ⁧‫ایران‬⁩ نیازمند ⁧‫دیپلماسی‬⁩ هوشمندانه و ⁧‫بازدارندگی دفاعی‬⁩ است، ایجاد تقابل بین این دو بازوی قدرتمند ملی، زیانبار است، دو قطبی ⁧‫دکتر ظریف‬⁩ و ⁧‫شهید سردار سلیمانی‬⁩ در کشور، افتادن به تله دشمن است. وزارت خارجه برای موفقیت در  مذاکرات وین نیازمند حمایت است. هوشیار باشیم!»

واکنش یک نماینده به انتشار فایل صوتی ظریف | در تله دشمن نیفتید

هفته گذشته فایل صوتی از مصاحبه محمد جواد ظریف وزیر خارجه با سعید لیلاز منتشر شد که سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه درباره آن گفت: فایل صوتی منتشر شده از دکتر ظریف یک فایل تقطیع شده و گزینشی از یک گفتگوی داخلی ۷ ساعته است که به هیچ وجه منعکس کننده میزان احترام، تعاریف مفصل و تقدیرهایی که ایشان در ادامه گفتگو به تفصیل از تدبیر، خرد، رشادت و نقش منحصر بفرد سردار سلیمانی در توفیقات منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران دارند، نیست. 

 شب گذشته نیز اسحاق جهانگیری نیز در این زمینه گفت: عده‌ای سعی کردند دوگانه‌هایی ایجاد کنند و به آن دامن زدند. دوگانه ظریف - شهید سلیمانی و دوگانه میدان - دیپلماسی. باید سعی کنیم وارد این موضوعات نشویم. این روزها، روزهای حساس تاریخی است.

کد خبر 598350

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha