مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
۰ نفر

شهرداری بابل جشنواره ملی بهار نارنج را پس از یک سال وقفه به علت شرایط کرونایی امسال با در نظر گرفتن نکات بهداشتی ویژه دوران کرونا برگزار می‌کند.

جشنواره بهار نارنج بابل

به گزارش همشهری آنلاین، دهمین دوره جشنواره ملی بهار نارنج با تصمیم شهرداری بابل قرار است امسال با رویکردی متمایز نسبت به دوره‌های گذشته با توجه به شرایط خاص کرونایی و همچنیین رعایت نکات بهداشتی ویژه این دوران برگزار شود.

دبیر دهمین جشنواره ملی بهار نارنج با اشاره به شرایط خاص ناشی از همه‌گیری کرونا درباره برنامه‌ریزی برای برگزاری این رویداد اظهار کرد: این جشنواره فرصت و ثروتی معنوی برای شهر بابل است و تلاش می‌کنیم که امسال پس از یک سال وقفه در برگزاری بتوانیم آن را به شکلی جذاب و متفاوت برگزار کنیم تا این ظرفیت مهم طبیعی شهری حفظ شود.

سید مرتضی حسینی اظهار کرد: در حال حاضر مقدمات برنامه‌ریزی برای برگزاری این رویداد بزرگ بهاری شمال کشور انجام شده و به زودی پس از پشت سر گذاشتن شب‌های قدر جزئیات برگزاری این جشنواره ملی و همچنین بخش‌های مختلف و مسابقات آن به جامعه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری بابل خاطرنشان کرد: این جشنواره اکنون پشتوانه‌ای ۹ دوره‌ای را در کارنامه دارد و از این نظر فرصتی برای ایجاد نشاط اجتماعی و شادابی در بین شهروندان شهر بزرگ بابل و حتی شهرهای اطراف محسوب می‌شود. برگزاری چنین رویدادهایی با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کنونی که کرونا فشار روانی زیادی به جامعه وارد می‌کند می‌تواند به افزایش نشاط اجتماعی کمک زیادی کند.

دبیر دهمین جشنواره ملی بهار نارنج افزود: رویکردهای اصلی دهمین دوره جشنواره ملی بهار نارنج بابل ایجاد و تزریق نشاط اجتماعی، تبلور ایده‌های خلاقانه در قالب‌های مختلف فرهنگی و هنری، استفاده از ظرفیت درختان نارنج و هدیه بهاری این گیاه ارزشمند و تکیه بر خواص دارویی و گیاه‌شناسی آن از رویکردهای اصلی جشنواره دهم خواهد بود.

دهمین جشنواره ملی بهارنارنج بابل برگزار می‌شود
اختتامیه نهمین جشنواره ملی بهار نارنج - بابل - اردیبهشت ۱۳۹۸

برگزاری جشنواره ملی بهارنارنج در بابل از سال ۱۳۹۰ آغاز شد و تا سال ۱۳۹۸ هر سال این جشنواره در بابل برگزار شد. نهمین دوره جشنواره ملی بهار نارنج بابل از ۴ تا ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ در گلستان نوشیروانی بابل برگزار شده بود و مورد استقبال زیاد شهروندان بابل و برخی مناطق اطراف قرار گرفت. اما با شیوع کرونا سال گذشته دهمین دوره این جشنواره با نظر ستاد مقابله با کرونای شهرستان بابل برگزار نشد.

کد خبر 598967

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha