مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
۰ نفر

کارناوال آموزشی، ترویجی "موتورسوار خوب" با همکاری معاونت امور اجتماعی فرهنگی و پلیس راهور برای دومین بار در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه در محدوده میدان سپاه اجرا خواهد شد.

موتورسوار خوب

به گزارش همشهری آنلاین - سمیه حاجوی با بیان این مطلب افزود: این مانور در راستای اجرای برنامه های کمپین "موتورسوارخوب" و به منظور آشناسازی شهروندان و موتور سواران با راه های ایمن و قانونمند، کمک به رشد کیفی فرهنگ رانندگی و ترویج فرهنگ موتور سواری خوب برای راکبین موتورسوارکه با موتور کار می‌کنند، برگزار می شود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه تردد موتورسیکلت ها در تونل، خط ویژه و پیاده روها و استفاده نکردن آن ها از کلاه ایمنی خطرات بسیاری برای خود و دیگران دارد، خاطرنشان کرد: منطقه ۷ با اجرای پویش موتور سوار خوب با هدف آشنایی شهروندان و موتورسواران با راه های استفاده ایمن و قانونمند از موتورسیکلت و ترویج فرهنگ موتورسواری خوب در این منطقه در تلاش است تا گامی اساسی در مسیر کاهش آسیب های شهری بردارد.
به گفته شهردار منطقه ۷ در این برنامه ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی به موتورسواران رعایت کننده قوانین راهنمایی و رانندگی جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

کد خبر 599858
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha