مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۸:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از ورود 25 واگن 2 طبقه به خط تهران -گلشهر تا پایان سال خبر داد.

مهندس ربیعی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و قراردادها باید تا پایان سال 25 واگن 2 طبقه به خط 5 و یک قطار شهری به خط 1 و 2 مترو تهران افزوده شود.

وی افزود: همچنین از ابتدای سال آینده هر ماه 2 قطار شهری وارد ناوگان خواهند شد تا کمبودهای موجود برطرف شود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران در ادامه بیان کرد: در مجموع 65 قطار برای خط 1 و 2 مترو تهران و 20 قطار برای خط 5 خریداری شده که از مجموع 160 واگن خریداری شده برای خط 5 تا پایان سال 25 واگن آن وارد ناوگان و سایر واگن‌ها سال آینده به مرور به سیستم تزریق خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، وی خاطر نشان کرد: در صورتی که تحویل قطارهای جدید از انتهای سال جاری آغاز شود مشکلی در خدمات رسانی خطوط ایجاد نمی‌شود.

وی در مورد ایستگاه‌های جدیدی که امسال مورد بهره برداری قرار می‌گیرند، گفت: ایستگاه‌های جدید مترو تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و عملا از ابتدای سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد بنابراین از آنجا بهره‌برداری ایستگاه‌ها با افزایش قطارها همزمان است مشکلی در خدمات رسانی به ایستگاه‌های جدید نخواهیم داشت.

مهندس ربیعی در پایان گفت: قطارهای خط 1 و 2 به ایستگاه‌های خط 4 نیز به طور موقت خدمات‌رسانی می‌کنند تا قطارهای این خط وارد ناوگان شوند.

به گفته مهندس هاشمی مدیر عامل شرکت مترو تهران قرارداد خرید 20 قطار یا به عبارتی 160 واگن خط 4 مترو تهران نیز منعقد شده تا با بهره‌برداری از ایستگاه‌های جدید این خط برای خدمات‌رسانی به شهروندان دچار مشکل نشود.

کد خبر 60263

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز