یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۴
۰ نفر

گروه حوادث: با شکسته شدن یکی از میله‌های نگهدارنده صندلی پرنده شهر بازی پارک شاهد، دختر و پسر جوانی که سوار این صندلی بودند به بیرون پرت شدند و هر دو جان خود را از دست دادند

این حادثه شنبه شب گذشته، زمانی رخ داد که دختر و پسر جوانی که  به همراه اقوامشان به تهران آمده بودند  برای تفریح به شهربازی پارک شاهد در خیابان سردار جنگل  رفتند. 

در حالی که آنها  سوار بر صندلی پرنده شهر بازی شده بودند و دستگاه با سرعت زیادی در حرکت بود، ناگهان میله‌ نگهدارنده صندلی به طرز عجیبی شکست و هر دوی آنها به بیرون پرت شدند.

شدت سقوط  به حدی بود که دختر جوان پس از برخورد با زمین در دم جان سپرد و پسر جوان نیز به شدت مجروح شد.

با گزارش این ماجرا به اورژانس، امدادگران به سرعت خود را به محل حادثه رساندند و پسر مجروح را به بیمارستان شریعتی منتقل کردند اما در حالی که تلاش پزشکان برای نجات او ادامه داشت، وی صبح دیروز پس از چند ساعت جدال با مرگ در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان جان خود را از دست داد.

در همین حال مهرداد سلگی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 5 با بیان اینکه این حادثه به‌دنبال فک پلمب غیرقانونی این محل رخ داده است گفت: با توجه به اینکه وسایل این شهربازی از جهت ایمنی دچار مشکل بود، اداره حقوقی شهرداری منطقه بعد از اخطارهای مکرر به متصدی شهربازی، هنگامی که با بی‌توجهی وی روبه‌رو شد، با طی مراحل قانونی اقدام به پلمب این مجموعه کرد و فک پلمب را به گرفتن تاییدیه استاندارد و ایمن‌سازی‌ دستگاه‌ها منوط کرد.

وی افزود: صبح روز حادثه متصدی شهربازی بدون اطلاع شهرداری و بی‌توجه به اخطارهای مکرری که از سوی کارشناسان این سازمان داده شده بود اقدام به بازکردن مجموعه کرد که در همان روز این حادثه تلخ اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه، در حال حاضر اداره حقوقی شهرداری منطقه به‌دلیل این اقدام غیرقانونی از متصدی شهربازی شکایت کرده است، گفت: پیگیری این پرونده را با جدیت ادامه می‌دهیم.

کد خبر 60294

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز