مجموع نظرات: ۲
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
۰ نفر

در روزگار دیجیتالی امروز باید تلاش کنید معلم آنلاین محبوب نیز باشید. برای محبوب شدن در کلاس آنلاین باید نحوه خوب ارتباط برقرار کردن در فضای مجازی را بدانید و معنای ایموجی‌ها را بلد باشید و به موقع استفاده کنید، به درستی فایل pdf بسازید، روی صفحه مانیتور نقاشی کردن را تمرین کنید.

image-20210531104353-1.jpeg

در تدریس آنلاین بدانید چگونه روی صدای خود به خوبی کنترل داشته باشید، خیلی بلند صحبت نکنید که انرژی زیاد از شما بگیرد و آنچنان هم آهسته نباشد که شاگردها به بی حوصلگی برسند، در صفحه کلاس آنلاین جزئیات تدریس آنلاین خوب، را یک به یک یادآور شده ایم.

یک معلم خلاق و کاربلد می تواند علاقه دانش آموزان را به یک یا چند درس بیشتر کند. با پیشرفت علم تکنولوژی هرچه بیشتر بیاموزیم باز هم لازم است تا در مسیر یادگیری قدم برداریم. معلم ها نیز باید پا به پای دانش آموزان یاد بگیرند یک معلم خصوصی ریاضی خوب فردی است که در کلاس آنلاین خوب بلد است با قلم نوری و فایل های دیجیتالی کار کند و اشکال و فرمولها رو خوب تفهیم کند.

چه بسیار افرادی که تنها با تدریس بخش های مختلف کتاب درسی، تصور دارند که رسالت خود را به انجام می رسانند اما معلم های بسیاری را در طی دوران تحصیل خود دیده‌ایم و حتی از دوستان و آشنایان شنیده ایم که سبب شدند مسیر زندگی بسیاری از دانش آموزان تغییر کند این معلم ها همیشه محبوب می مانند. همین حالا هم ممکن است نام و یا چهره بعضی از آن ها در ذهنتان تداعی شده باشد. اما سوال این است که چطور در ذهن دانش آموزانتان ماندگار شوید؟؟
 

در سایت استاد سلام شما می توانید معلم محبوب شاگردان باشید.

چند تکنیک ساده اما مهم را به شما آموزش خواهیم داد و در نهایت شما را در مسیر تدریس خصوصی در کلاس آنلاین و یا برگزاری کلاس خصوصی به صورت حضوری هدایت خواهیم کرد حتی اگر شیوه‌های نوین آموزشی را به درستی نمی دانید اما همیشه این جمله را با خودتان زمزمه کردید که می خواهم تدریس خصوصی کنم و کسب و کار مستقل داشته باشم، وقت آن است که با ما همراه شوید.

در سایت استادسلام امروزه با حضور بیش از ۴۰۰۰۰ استاد در رشته ها و مهارت های مختلف همراه با مدارس آنلاین و آموزشگاه‌های مطرح سراسر کشور دور هم جمع شده ایم تا گام مهمی در مسیر آموزش برداریم همین حالا با ثبت نام در سایت استاد سلام تدریس حرفه ای کنید و در بازار آزاد، کسب و کار خود را بسازید.

چرا استاد سلام ؟

  • اگر علاقه مند به تدریس خصوصی و برگزاری دوره های آموزشی هستید از بستر سایت استاد سلام می‌توانید به دانش آموزان و جامعه علمی کشور معرفی شوید.
  • سایت استادسلام به هر معلم و یا آموزشگاه برای ارتباط با یک شاگرد، کلاس آنلاین رایگان میدهد البته با آموزش کامل چگونگی کار با کلاس.
  • با یادگیری شیوه های نوین آموزشی و به کارگیری آنها معلم محبوب دانش آموزان شوید.
  • در مجله سایت برندسازی شخصی برای معلم را خوب بخوانید و قواعد را رعایت کنید و برای خود ضمانت کاری (بازنشستگی) بیافرینید.
  • فیلمی از تدریس خود و معرفی خود روی پروفایل خود قرار دهید تا بیشتر با سبک گفتار و تدریس شما آشنا شوند و مرتب این موارد را ویرایش و بهینه نمایید.
  • خبر خوب اینکه در صورتی که علاقه مند به برگزاری دوره های آموزشی هستید و می خواهید با حضور چند شاگرد کلاس برگزار کنید پس از آنکه در مسیر درست استاد سلامی شدن، قدم برداشتید می‌توانید از پنل کاربری خود دوره های آموزشی ثبت کنید مثلاً یک معلم خصوصی زبان می ‌تواند مشابه دوره های زیر را برگزار کند:
  • جمع بندی نکات مهم مکالمه
  • کلاس آیلتس
  • مکالمه بازرگانی و تجاری در ۱۵ جلسه
  • جمع بندی نکته و تست کنکور زبان
  • آمادگی برای آزمون تافل

اگر فیلم آموزشی و یا جزوات مهم درسی را آماده کرده اید به صورت فایل های pdf  به صورت رایگان و یا برای فروش در اختیار کاربران استادسلام، در صفحه خود قرار دهید.

یک نکته مهم را به خاطر داشته باشید ثبت نام در استاد سلام رایگان است و استفاده از کلاس آنلاین با حضور یک معلم و یک شاگرد نیز کاملا رایگان است پس همین حالا برای حرفه ای تر شدن اقدام کنید. 

کد خبر 604594

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha