مجموع نظرات: ۵
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
۰ نفر

معاون مسکن شهری اداره کل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به آغاز مرحله پنجم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در کشور از اختصاص سهمیه جدید ثبت نام برای دو شهر رشت و صومعه سرا خبر داد.

مسکن

«حسین کشاورز» به همشهری آنلاین گفت: مرحله پنجم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن استان گیلان از چهارشنبه ۱۹ خرداد ماه آغاز شده و سهم گیلان برای ثبت نام در این مرحله تعداد ۹۰۰ واحد برای شهرهای رشت و صومعه سرا است.

کشاورز با بیان اینکه در پروژه اقدام ملی مسکن برای شهر رشت، ساخت  ۱۷۲۰ واحد ازسوی ستاد اجرایی فرمان امام و ۶۳۲ واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیش بینی شده گفت: در مجموع ۷۰۰ واحد از مجموع این تعداد واحد، بدون متقاضی است که بنا به صلاحدید وزارت خانه در مرحله پنجم ثبت نام برای متقاضیان جدید قرار گرفته‌اند.

 معاون مسکن شهری گیلان همچنین در خصوص واحدهای باقی مانده پروژه مسکن ملی در صومعه سرا نیز افزود: در شهرستان صومعه سرا ۴۲۰ واحد پیش بینی کردیم که تاکنون ۲۰۰ واحد بدون متقاضی مانده است که با تصمیم وزارت خانه  صومعه سرا نیز در مرحله پنجم ثبت نام واحدها قرار گرفته است.

 کشاورز شرایط ثبت نام برای متقاضیان جدید پروژه اقدام مسکن ملی رشت و صومعه سرا را به مانند گذشته عنوان کرد و افزود: متقاضیان تایید شده درمرحله اول، آورده ۴۰ میلیون تومانی واریز می‌کنند و همزمان با پیشرفت پروژه، زمان آورده مالی بعدی اعلام می‌شود.

وی گفت: درحال حاضر عملیات اجرایی پروژه ۶۳۲ واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در رشت آغاز شده است.

در طرح اقدام ملی مسکن برای گیلان ساخت ۱۲ هزار و ۳۹۲ واحد طرح اقدام ملی مسکن پیش بینی شده و تاکنون ۱۲ هزارو ۸۵۶ متقاضی ثبت نام کرده‌اند که از این میزان ۱۴۷۸ متقاضی حایز شرایط بوده‌اند.

کد خبر 606517

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha