سه‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۵:۳۱
۰ نفر

گروه ورزشی: مصدومیت‌های پیاپی بازیکنان پرسپولیس هواداران این تیم را به شدت نگران کرده است به خصوص اینکه اغلب این مصدومیت‌ها مربوط به رباط صلیبی بوده و این بازیکنان را مدت‌ها از فوتبال دور می‌کند.

مصدومیت محسن خلیلی، میثاق معمارزاده، حسین بادامکی و همچنین آسیب‌دیدگی نیکبخت‌واحدی در دیدار مقابل ملوان که باعث شد ستاره پرسپولیس جایش را به بهادر عبدی بدهد، موجی از نگرانی در میان هواداران این تیم ایجاد کرده است. پیش از این هم در پی مصدومیت مهدی واعظی و سپس میثاق معمارزاده، نوع تمرینات احمدرضا عابدزاده و پرفشار بودن نحوه آماده‌سازی دروازه‌بانان تیم قهرمان لیگ برتر مورد تردیدهایی واقع شده بود.

دکتر زرینه در گفت‌وگو با همشهری اما مصدومیت علیرضا نیکبخت را به هیچ‌وجه جدی نمی‌داند. زرینه می‌گوید: «در دیدار با ملوان ضربه‌ای به زانوی نیکبخت وارد شد اما این آسیب‌دیدگی جدی نیست و او از روز سه‌شنبه یا چهارشنبه در تمرینات پرسپولیس حضور خواهد یافت. این بازیکن با چند جلسه فیزیوتراپی مشکلش کاملاً برطرف می‌شود و قطعاً به دیدار با ذوب‌آهن خواهد رسید. خوشبختانه به‌هیچ وجه رباط یا مینیسک نیکبخت دچار آسیب‌دیدگی نشده است.»

دکتر زرینه در ادامه در مورد بادامکی نیز توضیح می‌دهد: «بادامکی از ناحیه رباط صلیبی خلفی دچار پارگی 30درصدی شده است. رباط صلیبی خلفی به اندازه رباط صلیبی قدامی اهمیت ندارد و قطعاً بادامکی تا 2 ماه دیگر به بازی می‌رسد.

برخلاف برخی شایعات، بادامکی در تمرین پرسپولیس مصدوم نشده بلکه این بازیکن در دقیقه 90 بازی با پاس همدان در حالتی که زانوهایش خم بود، از سوی بازیکن حریف ضربه خورد که باعث بروز این مشکل شد.» دکتر زرینه در مورد خلیلی نیز اینگونه پاسخ می‌دهد: «آسیب‌دیدگی خلیلی در تیم‌ملی نصیب این بازیکن شد نه در پرسپولیس. این بازیکن در 95درصد رقابت‌های فصل پیش پرسپولیس حضور داشت و پس از آن بلافاصله در اردوی تدارکاتی و بازی‌های تیم‌ملی شرکت کرد و فشار زیاد باعث شد تا رباط صلیبی خلیلی دچار پارگی شود. این اتفاق پس از طی کردن یک دوران پرفشار فراوان ممکن است برای هر بازیکنی بیفتد.»

پزشک پرسپولیس در مورد مصدومیت دروازه‌بان اول این تیم نیز گفت: «میثاق معمارزاده دیر به تیم ما ملحق شد. نمی‌توان علت پارگی رباط صلیبی این بازیکن را به نوع تمرینات ما ارتباط داد، چون او مدت زیادی در تمرین پرسپولیس حضور نداشت.»

زرینه افزود: «ژاوی، اتوئو و چند بازیکن دیگر بازیکنانی بودند که با این مشکل مواجه شدند یا مثلاً رونالدو که 3 بار از ناحیه زانو و تاندون پا دچار پارگی شده است، بنابراین مسائل فوق هیچ ارتباطی با نوع تمرینات ندارد و کابوس رباط صلیبی یا موارد دیگری در کار نیست.»

کد خبر 60951

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز