شنبه ۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
۰ نفر

عملیات عمرانی ایستگاه شهید رضایی خط ۶ مترو در مراحل پایانی قرار دارد و به زودی با افتتاح و بهره برداری، قطار مترو در آن توقف و مسافرگیری می کند.

ایستگاه شهید رضایی

به گزارش همشهری آنلاین، تکمیل ایستگاههای شبکه خطوط مترو همچنان در اولویت اقدامات شرکت مترو تهران قرار دارد و به گفته مدیرعامل این شرکت در دوره کنونی مدیریت شهری، افتتاح ایستگاه‌های جدید شبکه خطوط مترو از تیرماه ۹۷ آغاز و طی ۴ سال اکنون ۳۰ ایستگاه تکمیل شده است.

علی امام در ادامه با اشاره به تدام بهره برداری از ایستگاههای مترو در خطوط مختلف گفت: «علیرغم محدودیت‌های منابع مالی، تلاش اعضای خانواده بزرگ مترو و مدیران شهرداری تهران بر آن است تا در ماه‌های باقی مانده از دوره مدیریت شهری پنجم، ۲ ایستگاه دیگر به بهره‌برداری شوند که ایستگاه شهید رضایی در خط ۶ مترو با توجه به این که در مراحل پایانی عملیات عمرانی قرار دارد، در روزهای آتی افتتاح خواهد شد.»

ایستگاه شهید رضایی سیزدهمین ایستگاه در خط ۶ مترو است که در مجاورت خیابان‌های ۱۷ شهریور، منصور و تیردوقلو، قرار گرفته که پس از بهره برداری ساکنان مناطق ۱۲ و ۱۵ می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.

علی امام در پایان به توسعه شرقی خط ۴ هم اشاره و عنوان کرد: «عملیات اجرایی پروژه توسعه شرقی خط ۴ هم از برنامه‌های اولویت‌دار شرکت مترو است که امیدواریم در تابستان سال جاری این امر محقق شود. با این اقدام  خط ۴ از ایستگاه شهید کلاهدوز با طی مسافتی در حدود ۱۱ کیلومتر تا محدوده دانشگاه آزاد اسلامی شعبه تهران شمال در شمال شرق پایتخت توسعه می یابد.»

کد خبر 610170

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha