گروه ورزشی: لیت‌بارسکی دو بازیکن سرشناس و باکیفیت تیمش را به دلیل بی‌نظمی از حضور در تمرینات سایپا محروم کرده است.

 گویا در بازی هفته گذشته سایپا، صابر میرقربانی و میلاد زنیدپور در واکنش به تصمیم سرمربی سایپا که آنها را در لیست 18 نفره قرار نداده بود در ناهار هتل المپیک با دیگر بازیکنان همراه نشدند. همین موضوع کافی به نظر می‌رسید تا این دو بازیکن از سوی لیت‌بارسکی مورد تنبیه قرار بگیرند.

میرقربانی، مهاجم سایپا گفته است: «لیت‌بارسکی روحیه مرا خراب کرده. تاکنون در لیگ‌برتر از فهرست 18 نفره بیرون نبوده‌ام. من از اردوی سایپا قهر نکردم اما وقتی فهمیدم اسمم در فهرست 18 نفره هم قرار ندارد، اعصابم به هم ریخت. به همین خاطر، دیگر برای غذاخوردن به هتل نرفتم و ترجیح دادم به خانه بروم چون می‌ترسیدم واکنشی نشان بدهم که شرایط را بدتر کند.»

وی درباره ناکامی مهاجمان این تیم در دو دیدار گذشته لیگ و اینکه سایپا بدون گل زده در مکان پایانی جدول قرار دارد، عنوان کرد: «در مسابقه با پیکان که غایب بودم. برابر پرسپولیس هم باید مرا غایب فرض کنید زیرا 60 دقیقه به عنوان هافبک راست بازی کردم، آن هم در شرایطی که 8 سال است دارم در پست مهاجم بازی می‌کنم. در پست هافبک راست حتی یک بغل پا هم نمی‌توانم بزنم.» مهاجم سایپا درباره لیت‌بارسکی گفت: «فکر می‌کنم مربی خوبی است. البته تمرینات سنگینی انجام می‌دهیم که تاکنون چنین تمرینی ندیده‌ام. سایپا باید با این بازیکنانی که جذب کرده، قهرمان ‌شود.»

سرپرست تیم سایپا اما در گفت‌وگو با همشهری تأیید می‌کند:‌ «آنها بازیکنان خوبی هستند. بازیکن‌هایی که می‌توانند بهترین مهره‌های لیت‌بارسکی به حساب بیایند اما به هرحال باید یاد بگیرند که تغییر فضا داده‌اند و حالا در یک تیم بزرگ و پرمهره عضویت دارند.»وادی‌خیل می‌گوید:‌ «متأسفانه بازیکن‌های ایرانی هنوز تفکرات حرفه‌ای نیاموخته‌اند و به محض نیمکت‌نشینی وارد حاشیه می‌شوند.» کمیته انضباطی باشگاه سایپا امروز درخصوص وضعیت ادامه همکاری صابر میرقربانی و میلاد زنیدپور مهاجم و هافبک سایپا با این باشگاه، تشکیل جلسه خواهد داد.

به دنبال اعتراض شدید میرقربانی نسبت به نیمکت‌نشینی خود و ابراز نارضایتی از تصمیمات کادر فنی تیم سایپا، این بازیکن در اختیار کمیته انضباطی باشگاه سایپا قرار گرفته است.علاوه بر میرقربانی، میلاد زنیدپور هافبک جنوبی تیم سایپا نیز دیگر بازیکنی است که قرار است کمیته انضباطی به دلیل رفتارهای ناشایست درجریان تمرینات این تیم درباره وی تصمیم‌گیری کند.آخرین خبرها حاکی از آن است که لیت‌بارسکی از باشگاه خواسته که مربیان ایرانی تیم، جواد منافی و رضا فروزانی از تمرین دور باشند.مدیر روابط عمومی سایپا درباره اینکه مربیان ایرانی در کار لیت‌بارسکی دخالت می‌کردند، اظهارداشت: «سرمربی صحبتی در مورد دخالت مطرح نکرده است و فقط خواسته تا دو ماه آینده  منافی و فروزانی در تمرین حاضر نشوند.»

خبر دیگر از اردوی سایپا اینکه به دنبال مصدومیت عباس آقایی هافبک باتجربه این تیم در دیدار برابر پیکان و انجام  MRI از زانوی پای او مشخص شد وی از ناحیه رباط صلیبی دچارآسیب دیدگی شدید شده و حداقل تا پایان نیم‌فصل اول قادر به همراهی تیمش در مسابقات لیگ‌برتر نخواهد بود.

کد خبر 61054

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز