رئیس فدراسیون فوتبال به تبعات خسارت قرارداد ویلموتس واکنش تندی نشان داد.

عزیزی‌خادم

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، رییس فدراسیون فوتبال گفت: تبعات خسارت قرارداد ویلموتس را همان‌هایی که پای قرارداد را امضا کردند پرداخت کنند و فدراسیون فوتبال به هیچ عنوان زیر بار این خسارت نمی‌رود.

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال افزود: قرارداد ویلموتس موضوعی است که من نمونه آن را در هیچ کجا ندیدم و به نوعی ظلمی در حق فوتبال ایران است. تیم حقوقی ما این پرونده را برررسی کرد، وکیلی اسپانیایی گرفتیم که سوم تیرماه به ایران آمد و پرونده را بررسی کرد. قرار است دادگاه حکمیت ورزش تا اواخر تیرماه یا هفته اول مرداد رای نهایی خود را صادر کند و باید دید در نهایت چه رای صادر می‌شود.

وی ادامه داد: وکیل اسپانیایی از روند دفاعیات راضی بود، اما اعلام می‌کنم به هیچ عنوان زیر بار خسارت قرارداد ویلتموس نمی‌رویم، حتی اگر پول هم داشتیم این کار را نمی‌کردیم چرا که خسارتی که این پرونده به اعتبار و حیثیت فوتبال ما وارد کرد ظلم است و همان افرادی که پای این قرارداد را امضا کردند باید این خسارت را جبران کنند.

رئیس فدراسیون تصریح کرد: ما در مجموعه فوتبال ایران در برابر مردم مسئولیت‌پذیر هستیم، فدراسیون نه توان دارد و نه اراده که اگر کسی اشتباه کند، فدراسیون آن را جبران کند. به همه همکاران و دوستان هم گفتیم با کسی شوخی نداریم و همه چیز باید شفاف و روشن باشد.

خادم درباره خسارات ناشی از قرارداد ویلموتس تاکید کرد: اگر بدترین اتفاق رخ بدهد و رای به ضرر ما صادر شود باید ۶.۵ میلیون یورو به ویلموتس بدهیم و این مبلغ به اضافه ۲.۵ میلیون یوروی دیگری است که پرداخت شده، من از قوه قضاییه می‌خواهم و استمداد می‌طلبم که به این پرونده ورود کنند تا ماجرا ختم شود.

کد خبر 611434

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha