چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۸۵ - ۱۷:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: هیئت وزیران، وزارت کشور را موظف کرد طرح ساماندهی و بهبود سطح‌های تقسیماتی شهرستان کرج را ظرف مدت 4 ماه تهیه و پیشنهاد مناسب را برای طرح در هیئت وزیران ارایه کند.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، وزارت کشور همچنین تا سقف 320 دستگاه اتوبوس یارانه‌ای در اختیار شهرداری کرج قرار می‌‌دهد. این شهرداری نیز وظیفه دارد حمل‌ونقل بین کرج و تهران و شهرهای اطراف کرج را برقرار و ساماندهی کند.

به موجب این تصویبنامه، وزارت کشور همچنین وظیفه دارد از طریق صندوق شهرداری‌های کشور نسبت به پرداخت وام برای اجرای طرح‌های زیربنایی و درآمدزایی شهرداری کرج اقدام و کار‌گروه موضوع آیین‌نامه اجرایی تبصره 13 قانون بودجه سال 1385 کل کشور، اعتبار لازم را برای تسریع در احداث راه‌آهن شهری کرج اختصاص دهد.

براساس این تصویبنامه، مبلغ 40 میلیارد ریال از مازاد درآمد استان تهران برای خرید و احداث ساختمان و تجهیزات 17 پاسگاه نیروی انتظامی در شهرستان کرج اختصاص می‌یابد تا درپایان سال 1386 به بهره‌برداری برسد.

هیأت وزیران همچنین مبلغ 30 میلیون دلار از محل منابع فاینانس برای بافت‌های فرسوده کرج اختصاص داد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور را موظف کرد مبلغ 2 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه‌ فرهنگسرای جوان کرج در لایحه متمم بودجه سال 1385 کل کشور پیش‌بینی و منظور کند.

احداث تقاطع غیرهمسطح در محور کرج ـ شهریار با مبلغ 15 میلیارد ریال توسط استانداری تهران وپیش‌بینی اعتبار لازم از محل منابع استانی، وظیفه‌ای است که وزارت راه و ترابری در لایحه بودجه سال 1386 پیش‌بینی می‌کند.

کد خبر 6122

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز