دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
۰ نفر

عملیات حفاری ایستگاه میدان اتریش در خط ۱۰ مترو شروع شد.

ایستگاه میدان اتریش

به گزارش همشهری آنلاین، قطعه اول خط ۱۰ مترو به طول ۱۴۵۰۰ متر حدفاصل میدان دریاچه شهدای خلیج فارس تا میدان کتاب با ۳ ایستگاه ساخته می شود.

به گفته مجری خط ۱۰ مترو همزمان با آماده شدن نقشه های اجرایی و پس از آغاز رسمی عملیاتی اجرایی احداث ایستگاه میدان دریاچه شهدای خلیج فارس در اردیبهشت امسال اکنون حفاری ایستگاه میدان اتریش وارد فاز عملیاتی شده است.
محمود یوسفی گفت: «با توجه به برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی می شود تا پایان سال ایستگاهها به تراز سکو برسند. همچنین در ادامه عملیات اجرایی ایستگاه‌ میدان کوهسار که ایستگاه تقاطعی با خط ۶ ایستگاه میدان کتاب که ایستگاه تقاطعی با خط ۷ است، شروع می شود که امیدواریم با تامین به موقع منابع مالی لازم، بتوانیم بدون وقفه و طبق برنامه زمان‌بندی اولیه، پروژه را پیش ببریم.»

یوسفی در پایان تاکید کرد: «در بهترین حالت ممکن، ساخت قطعه نخست خط ۱۰ و ۳ ایستگاه مدنظر برای فاز نخست آن ۴ سال زمان نیاز دارد و اینها همه در شرایطی است که منابع مالی پروژه با کمترین تاخیر زمانی محقق ‌شود تا وقفه‌ای در کار دستگاه حفار مکانیزه و همچنین عملیات احداث ایستگاه‌ها پیش نیاید.»

کد خبر 612272

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha