با کمک و همکاری خیرین و نهادهای دولتی تعداد ۱۵۰۰ تخت همراه‌سرا در محلات منطقه ۶ مرکز تهران برای رفاه حال همراهان بیماران راه‌اندازی می‌شود.

همراه بیمار

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه ۶ تهران با اعلام این خبردر جلسه کارگروه‌های تخصصی شورایاری گفت: با همکاری ارتش جمهوری اسلامی، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، وزارت بهداشت، شهرداری منطقه ۶ و خیرین منطقه، مقدمات ایجاد ۱۵۰۰ تخت در همراه سراهای محله‌های این منطقه در حال انجام است که به تدریج به بهره برداری می رسند تا همراهان بیماران سراسر کشور در هنگام مراجعه به بیمارستان‌های مهم و دولتی واقع در منطقه شش امکان اسکان موقت داشته باشند.

تورج فرهادی ادامه داد: در محدوده میدان توحید ملکی برای ساخت همراه سرا در اختیار شخصی خیر قرار گرفت که در حال ساخت است و تا حدود ۶ ماه دیگر تجهیز و راه اندازی خواهد شد. مطالعات خیابان باقرخان و خیابان خردمند در این طرح انجام شده است و مقدمات اجرای آن کلید خورد است.

او همچنین گفت:خانه عماد ساختمانی در خیابان ارومیه است که شهرداری در اختیار کودکان سرطانی گذاشته و قرار است یک ساختمان دیگر هم برای همراه سرا به این خانه اضافه شود.

کد خبر 612882

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha