رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، منتفی شدن پروژه مشترک ایران و کوبا برای ساخت واکسن کرونا را تکذیب کرد.

كيانوش جهانپور - مينو محرز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تکذیب اظهارنظر دکتر مینو محرز درباره منتفی شدن پروژه مشترک ایران و کوبا برای ساخت واکسن کرونا، با بیان اینکه انگیزه برخی افراد از بیان این دست اظهارنظرها برای ما نامشخص است، گفت: کار مشترک انستیتو پاستور ایران و مؤسسه واکسن‌سازی فینلای کوبا در زمینه تولید واکسن کرونا با نام «پاستوکووک» به خوبی پیش رفته است.

وی افزود: پروژه مشترک ایران و کوبا شاید از بسیاری کارهای مشترک در حوزه واکسن هماهنگ‌تر و منظم‌تر و با روابط و تعامل نزدیک‌تر پیش رفته و امروز به مرحله تولید رسیده است.

بیشتر بخوانید: 

احتمال تحویل اولین محموله واکسن پاستوکووک در روزهای آتی

جهانپور با بیان اینکه احتمال تحویل اولین محموله واکسن پاستوکووک در روزهای آتی وجود دارد، اظهار کرد: تولید واکسن پاستوکووک هر هفته و هر ماه افزایش پیدا خواهد کرد و مشخص نیست برخی با چه هدفی با این اظهارات، این موضوع را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند؟

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت بیان کرد: رفتار نکوهیده، متناقض و غیرحرفه‌ای این روزها بیداد می‌کند، اما این رفتار و گفتار از برخی اساتید جامعه پزشکی به هیچ‌وجه پذیرفتنی نیست.

کد خبر 612927

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha