معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز از آغاز روند واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای ۵۰ سال در خوزستان از روز شنبه هفته آینده خبر داد.

واکسن کرونا - خوزستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر محمد علوی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز اظهار کرد: با رسیدن محموله‌های جدید واکسن کرونا به خوزستان در روزهای اخیر، میزان واکسن در حد مطلوبی قرار گرفته و روند واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال خوزستانی شتاب بیشتری گرفته است.

وی افزود: تمام افراد بالای ۶۰ سال باید برای دریافت واکسن در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کنند تا زمان مراجعه و محل واکسیناسیون برای آن‌ها تعیین شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: افراد بالای ۶۵ سال که نوبت تزریق دوم‌شان فرا رسیده نیز باید به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

علوی بیان کرد: طبق اعلام وزیر بهداشت، افراد بالای ۵۰ سال خوزستانی نیز مشمول واکسیناسیون کرونا قرار گرفته‌اند و از روز شنبه هفته آینده (۲۶ تیر) واکسیناسیون این افراد آغاز می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان ادامه داد: سامانه salamat.gov.ir برای ثبت نام افراد متولد ۱۳۴۰ و بالاتر فعال شده است و افراد می‌توانند برای دریافت واکسن در این سامانه ثبت نام کنند.

او گفت: همه مراکز بهداشت شهری و روستایی با جمعیت کمتر از ۲۰ هزار نفر در تمام ایام هفته و حتی در روزهای تعطیل، آماده ارائه خدمت به مردم هستند.

کد خبر 614657

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha