نمایندگان مجلس ایالتی آمریکا که با وجود واکسیناسیون و رعایت کلیه راهنمایی‌ها و پروتکل‌های CDC به کرونا مبتلا شدند، این را یک یادآوری هوشیارانه دانستند کووید هنوز با ماست.

واکسن کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ای بی سی نیوز، بر اساس بیانیه مجمع نمایندگان تگزاس، ابتلای سه نماینده دموکرات و واکسینه شده مجلس تگزاس به کرونا تایید شد.

اولین عضو جمعه شب با اعلام کرونا مثبت شدنش بلافاصله انجمن را مطلع کرد و صبح روز بعد، دو عضو دیگر نیز مثبت شدند و اکنون هر سه نماینده  در قرنطینه به سر می‌برند.

اگرچه مشخص نیست که این افراد چه علائمی داشتند ولی تمام اعضای مجلس نیز آزمایش دادند و از نظر ویروس منفی شدند.

در این بیانیه آمده است «نمایندگان مجلس از کلیه راهنمایی‌ها و پروتکل‌های CDC پیروی می‌کنند. این یک یادآوری هوشیارانه است که کووید هنوز با ماست و با وجود واکسیناسیون ما باید اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهیم. »

معاون رئیس جمهور آمریکا، کامالا هریس پیش از اعلام کرونا مثبت شدن این نمایندگان با ایشان در واشنگتن ملاقات کرده بود. اما بر اساس اعلام دفتر هریس، او و کارمندانش به علت عدم تماس نزدیک در معرض خطر قرار ندارند.

این سه قانونگذار در میان ده‌ها عضو مجلس نمایندگان ایالتی هستند که اوایل هفته جاری و با هدف جلوگیری از تصویب محدودیت‌های جدید رای گیری که توسط جمهوری خواهان مطرح شده به واشنگتن دی سی سفر کردند.

انتقاد بایدن نسبت به قوانین جدید انتخابات در آمریکا | ارگ دموکراسی جهان در خطر است!

کد خبر 615108
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha