مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
۰ نفر

استاندار خراسان رضوی از سرعت گرفتن واکسیناسیون در استان خبر داد و گفت: اعضای کمیته علمی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان باید با حضور در برنامه‌های تلویزیونی، رادیو، فضای مجازی و مطبوعات در راستای آگاهی بخشی به مردم استان نقش‌آفرینی کنند.

واکسیناسیون کرونا در لرستان

به گزارش همشهری آنلاین، محمدصادق معتمدیان با بیان اینکه چهار پیک را پشت سر گذاشته‌ایم و در آستانه پیک پنجم قرار داریم و در این راستا تجارب خوبی به دست آورده‌ایم، افزود: با این وجود تشکیل کمیته علمی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان از اقدامات خوبی بود که تا کنون انجام شده است.  

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ نفر از اساتید برجسته و پزشکان خراسان رضوی در این کمیته حضور دارند، ادامه داد: جلسات ستاد هر هفته به صورت مرتب برگزار می‌شود، تلاش می‌کنیم تا تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود هرچند تبعات اجتماعی دارد و این تصمیم‌گیری را مشکل می‌کند، اما با یک رویکرد جدید شاهد افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان خواهیم بود.  

معتمدیان بر تسریع در انجام واکسیناسیون تاکید کرد و افزود: واکسیناسیون کرونا در روزها و هفته‌های آینده سرعت بیشتری خواهد گرفت و تمام امکانات استانی به‌کار گرفته خواهد شد تا این موضوع تحقق یابد.

کد خبر 615865

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha