سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۶:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: حدود ۲.۵ میلیون نفر متقاضی واجد شرایط مسکن طرح مهر در سراسر کشور هستند که تاکنون اطلاعات یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر آن‌ها پالایش شده است.

محمد عباسی وزیر تعاون با بیان این مطلب به واحد مرکزی خبر گفت: حدود ۴ میلیون نفر برای مشارکت در طرح مسکن مهر ثبت نام کرده‌اند که پیش‌بینی می‌کنیم تا ۲.۵ میلیون نفر شرایط لازم را داشته باشند.

وی به همه کسانی که ثبت نام کرده‌اند و دارای شرایط هستند اطمینان داد دولت حتماً تسهیلات و امکانات این طرح را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

عباسی خطاب به این افراد گفت: در عزم و اراده دولت برای کمک به تأمین مسکن
خود هیچ تردیدی نداشته باشید.

وزیر تعاون با بیان اینکه هر هفته نشست گروه کاری طرح مسکن مهر با حضور رئیس جمهوری و مسئولان وزارتخانه‌های مربوط تشکیل می‌شود، ادامه داد: متقاضیان طرح مسکن مهر توجه داشته باشند که قرار نیست دولت مسئولیت ساخت مسکن را بر عهده داشته باشند بلکه ساماندهی و توزیع امکانات در برنامه دولت قرار دارد و باید ساخت مسکن در قالب تشکل‌های تعاونی و غیرتعاونی انجام شود.

عباسی از شهروندان خواست مراقب سوء استفاده برخی افراد باشند و بدون دلیل و آگاهی کامل و اطمینان، به هیچ حسابی پول واریز نکنند.

وی افزود: مردم می‌توانند در این زمینه با ادارات مسکن و شهرسازی و تعاونی در سطح کشور تماس بگیرند و از واریز هر گونه پول به حساب‌های غیرمرتبط با طرح مسکن مهر خودداری کنند.

کد خبر 61635

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز