برخی خبرهای تایید نشده حاکی از آن است که ژنرال «عبدالرشید دوستم» به مرز ازبکستان گریخته است. این منابع همچنین گفته‌اند که نیروهای تحت سیطره «عطا محمد نور» و ژنرال دوستم به همراه تجهیزات و تسلیحات خود به مرز «حیرتان» در ازبکستان رفته‌اند.

طالبان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، سخنگوی گروه طالبان خبر داد که این گروه کنترل شهر «مزار شریف» مرکز استان بلخ در شمال افغانستان را در دست گرفته است.

برخی خبرهای تایید نشده حاکی از آن است که ژنرال «عبدالرشید دوستم» به مرز ازبکستان گریخته است.

این منابع همچنین گفته‌اند که نیروهای تحت سیطره «عطا محمد نور» و ژنرال دوستم به همراه تجهیزات و تسلیحات خود به مرز «حیرتان» در ازبکستان رفته‌اند.

کد خبر 620814

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    2 0
    کسانی که غرب غرب می کنند ، ببینند ، غربیها این همه سال کشور افغانستان را اشغال کردند ، یک ارتش برای آن درست نکردند که بتوانند از مملکت خود دفاع کنند ، آمده بودند طالبان را بیرون کنند ، نه تنها طالبان نابود نشد قوی تر هم شد ، بعد آمریکا کشور را به آنها تحویل دادند آنها دوست مردم افغانستان نبودند ، برای منافع خود آمده بودند کشور افغانستان از قبل از آمدن غرب به آن کشور ویران تر شده است ، هیچ سرمایه گذاری در آن نشده است ، مردم بی سواد و بدبخت تر شده اند ، کشور به تولید کننده اول تریاک تبدیل شده است، این ثمره اعتماد به غرب و بیگانه است ، اگر ژاپن و کره پیشرفت کردند مردم آنها این کار را با سخت کوشی کردند ، و خود را بر غرب تحمیل کردند ، اگر خودت کاری نکنی ،هیچ کسی کاری برایت نمی کند،
  • رضای IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    4 1
    لعنت خداوند بر کسی که برای طالبان کمک کرده و میکنه خدا جواب اینکاراشون میده شک نکنید