مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
۰ نفر

اگر می‌خواهید توسعه ایجاد کنید، باید حتما باید به ساز و کار مالی کسب‌وکار خود مسلط شوید. تنها استخدام یک حسابدار کافی نیست! حسابدار باید ابزار مناسبی برای مدیریت، ثبت و گزارش‌گیری داشته باشد. لیست نرم افزار های حسابداری آنقدر زیاد است که نمی‌توان به راحتی از میان آن‌ها نرم‌افزار دقیق و بهینه‌ای را برای خود انتخاب کرد.

image-20210815095914-1.jpeg

در این مقاله سعی داریم که لیست نرم افزار های حسابداری را که با کسب و کارهای داخلی ایران همخوانی دارد معرفی کنیم تا باتوجه به نیاز خود و سبک کسب و کار خود نرم‌افزار حسابداری مرتبطی را خریداری کنید.

  1. نرم‌افزار حسابداری شرکتی؛ ضرورت شرکت‌های کوچک و بزرگ

نرم‌ افزار مالی برای شرکت‌ها بسیار ضروری است. تفاوتی ندارد که شرکت شما یک بیزنس کوچک باشد یا صادرکننده بزرگی که با چندین کشو مراوده تجاری دارد. هر شرکتی نیاز به حسابدار و نرم‌افزار حسابداری دارد که هماهنگ و همسو با تولید و فضای کسب‌وکار شرکت باشد. خوشبختانه در ایران نیز انواع نرم‌افزارهای شرکتی زیادی وجود دارد که می‌توانید باتوجه به شرایط و سبک کسب‌وکار خود، نرم‌افزار دقیقی را خریداری کنید.

بهترین نرم‌افزار حسابداری شرکتی، نرم‌افزاری است که بتواند کلیه‌ی امورات مالی را از جمله مالیات، بیمه، حقوق و مزایا، انبارداری، ورود و خروج کالا، صدور پیش فاکتور و فاکتور، محاسبه عیدی و سنوات و ده‌ها فاکتور دیگر که برای شرکت‌ها مهم است را ثبت، محاسبه و گزارش‌گیری کرد. نرم‌افزار حسابداری شرکتی باید بهره‌وری حسابدار را افزایش دهد و بتوان گزارش‌گیری‌های سریعی و دقیقی را از نرم‌افزار داشت تا با بررسی فروش و درآمد خالص راحت‌تر برای آینده و توسعه شرکت برنامه‌ریزی کرد.

           

لیست نرم افزارهای حسابداری

  1. نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی؛ یک انتخاب مهم

در ایران هزاران فروشگاه وجود دارد. هر فروشگاهی صدها قلم جنس دارد. بدون نرم‌افزار حسابداری نمی‌توان از پس حساب و کتاب‌های مالی فروشگاه برآمد. نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی به صورت خودکار مالیات را محاسبه می‌کند و در هر زمان نیز می‌توان گزارش‌های دقیق را برای ارائه به سازمان مالیات از آن خروجی گرفت.

مهمترین دغدغه فروشگاه‌ها در ایران این است که از نرم‌افزاری استفاده کنند که دقیق، سریع و بدور از پیچیدگی و باگ باشد که بتوان در سریع‌ترین زمان ممکن داده‌های مالی را ثبت و گزارش‌گیری کرد. با توجه به تراکنش‌های ریز و درشتی که فروشگاه‌ها در ایران دارند، باید نرم‌افزار سریع و امکانات نرم‌افزاری در دسترس باشد تا حسابدار بتواند به راحتی ساز و کار مالی به بهترین شکل ممکن مدیریت کند.

برخی فروشگاه‌ها در ایران به نرم‌ افزار انبار عمومی نیاز دارند تا بتوانند ورود و خروج هر کالایی را در انبار خود کنترل کنند. اگر هر شرکتی در میزان موجودی اجناس خود دیتای بروز و دقیق نداشته باشد بدون شک بزودی با چالش‌های بسیار خطرناکی مواجه خواهد شد.

لیست نرم افزارهای حسابداری

  1. نرم‌افزار حسابدار خدماتی؛ مناسب شرکت‌های خدماتی

شرکت‌ها در ایران یا محصولی را برای عرضه دارند یا خدماتی را ارائه می‌کنند. به دلیل ترافیک بالای شرکت‌های خدماتی و باتوجه به متنوع‌ بودن قیمت خدمات باید شرکت‌های خدماتی دارای نرم‌افزار حسابداری باشند تا بتوانند بدانند که از کدام خدمات خود درآمد بیشتری دارند. هر شرکتی که در بخش مالی ضعیف عمل کند مسلماً نمی‌تواند به توسعه برسد.

در شرکت‌های خدماتی باتوجه به اینکه کارکنان معمولا دارای حقوق ثابت و پورسانت هستند به همین دلیل باید از نرم ‌افزار محاسبه حقوق و دستمزد دقیقی استفاده کرد که بتواند هم حقوق و هم مزایا و پورسانت را به خوبی محاسبه کند.

 در سراسر جهان شرکت‌های خدماتی پتانسیل بیشتری برای توسعه دارند؛ چراکه خدمات هیچ‌وقت متوقف یا کم نمی‌شود. باتوجه به رشد جمعیت و افزایش رو به رشد شهرنشینی، شرکت‌های خدماتی روزبه‌روز با مشتریان جدید زیادی روبرو هستند و به همین دلیل باید مدیریت مالی خود را جدی بگیرند.

با استفاده از یک نرم فزار حسابداری خدماتی به راحتی می‌توان به صورت آنلاین پیش‌فاکتور و فاکتور را برای هر مشتری صادر کرد. با شفافیت مالی می‌توان اعتماد مشتریان را به بیزنس خود جلب کرد. به همین دلیل وجود حسابدار و نرم‌افزاری که بتواند کلیه‌ی داده های مالی شرکت را ثبت و پوشش دهد الزامی است.

لیست نرم افزارهای حسابداری

سپیدار سیستم محبوب‌ترین شرکت تولیدکننده نرم‌افزار در ایران

لیست نرم افزار های حسابداری به نرم‌افزار حسابداری شرکتی، فروشگاهی و خدماتی منتهی نمی‌شود. انواع نرم‌افزارهای حسابداری در جهان وجود دارد؛ اما باید با توجه به نیاز از نرم‌افزار حسابداری همسو با فعالیت کسب و کار خود استفاده کرد. نرم‌افزاری که امکانات گسترده‌ای دارد اما به کار نمی‌آید یا آنقدر پیچیدگی دارد که حسابدار یا مسئول فروش به راحتی نمی‌تواند از آن استفاده کند، هیچ تاثیر مثبتی ندارد و به حواشی مالی کسب و کار نیز اضافه می‌کند.

 نرم‌افزار حسابداری برای نظم‌دهی به فرایندها و ساز و کارهای مالی هر شرکت و فروشگاهی ساخته شده است؛ به همین دلیل باید توجه داشت که از نرم‌افزاری استفاده کنیم که آموزش آن در دسترس بوده و همسو با شرایط و سبک کسب و کارمان باشد.

شرکت سپیدار سیستم بزرگ‌ترین شرکت تولیده‌کننده نرم‌افزار حسابداری در ایران است که از سال ۱۳۸۷ در ایران فعالیت خود را آغاز کرد. سپیدار سیستم با توجه به نیاز مالی و سبک کسب و کار ایرانی اقدام به طراحی انواع نرم‌افزارهای حسابداری شرکتی، فروشگاهی و خدماتی در ایران کرد. سپیدار سیستم با توجه به نمایندگی فعالی که در سراسر ایران و باشگاه گسترده مشتریانی دارد مورد اعتماد شرکت‌ها، سازمان، ارگان‌ها و فرشگاه‌ها است.

اگر به نرم‌افزار حسابداری خاصی نیاز دارید سپیدار سیستم به راحتی می‌تواند نرم‌افزار حسابداری مختص به کسب و کار شما را در سریع‌ترین زمان ممکن طراحی و در اختیار شما قرار دهد. اگر برای تهیه نرم‌افزار حسابداری سوال یا نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با شماره ۸۱۰۲۲۰۰۰-۰۲۱ با کارشناسان مجرب و متخصص سپیدار سیستم تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

کد خبر 620871

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha