دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۶:۰۱
۰ نفر

کارگردان تریلوژی موفق و پربیننده «اسپایدرمن»(مرد عنکبوتی) قصد دارد یک فیلم کمیک استریپ جدید تهیه کند.

 این قصه کمیک استریپ «بین سیاره‌ها» نام دارد و یک اکشن ماجراجویانه است که کاراکتر اصلی‌اش یک ابر‌قهرمان است. فرق این قصه ابر‌قهرمانانه با بقیه قصه‌های ابرقهرمانانه این است که لحن کمدی و طنز دارد. تا به امروز فیلم‌های ابرقهرما‌نانه کمیک استریپ لحنی جدی و اکشن داشته‌اند و حتی قسمت‌های جدید بتمن، ‌با زبانی سرد و سیاه قصه‌هایشان را تعریف کرده‌اند؛ از این نظر کمدی بودن این فیلم جدید، توجه محافل رسانه‌ای را به خود جلب کرده است.

 آنها می‌‌خواهند بدانند سام ریمی این قصه را چگونه تعریف می‌کند. نمایش عمومی«هانکوک» با بازی ویل اسمیت در تابستان امسال،‌ نشان داد که قصه‌های کمیک استریپ  می‌توانند لحن کمدی هم داشته باشند.

ریمی در شرایطی «بین سیاره‌ها» راتهیه می‌کند که هنوز سرنوشت آینده مجموعه فیلم « اسپایدرمن» مشخص نشده و معلوم نیست آیا او قسمت چهارم این مجموعه فیلم را کارگردانی می‌کند یا خیر؟ وی هنوز به دعوت کمپانی والت دیزنی( تهیه‌کننده اصلی «بین‌سیاره‌ها») هم برای کارگردانی این فیلم، پاسخی نداده است. ریمی‌ می‌گوید:«این روزها حوصله قرارگرفتن  پشت دوربین را ندارم. احساس می‌کنم شدیدا نیازمند استراحت هستم.

«اسپایدرمن»ها به شدت خسته‌ام کردند و می‌خواهم برای مدتی دیگر کارهای سخت انجام ندهم. قصه «بین سیاره‌ها» مرا جذب خودش کرد و به همین دلیل تصمیم به تولید آن گرفتم ولی نمی‌دانم حوصله و شوقی برای کارگردانی آن خواهم داشت یا خیر؟ فعلا این روزها مشغول تست بازیگران هستیم تا برای دو کاراکتر اصلی مثبت و منفی قصه بازیگران مناسب را پیدا کنیم. پس از پیداشدن آنها، من هم تصمیم می‌گیرم که کارگردانی آن را قبول کنم یا خیر.

کد خبر 62155

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز