مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
۰ نفر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: در چهار ماه و ۱۵ روز ابتدایی امسال ۴۰ نفر در حوادث رانندگی درون شهری کرمانشاه جان خود را از دست دادند و ۴۶ نفر هم مصدوم شدند.

رییس پلیس

‌ سرهنگ "فضل الله شیری" در گفت و گو با همشهری آنلاین افزود: از ابتدای سال جاری تا ۱۵ مرداد ۳۵ فقره تصادف منجر به فوت در شهرهای استان کرمانشاه رخ داده است که در مقایسه با تصادفات فوتی سال قبل که ۴۴ مورد بوده ۲۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در این سوانح ۴۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به جان باختگان حوادث درون شهری سال قبل که ۴۶ نفر بوده‌اند کاهش ۱۳ درصدی را شاهد بوده‌ایم.

 شیری همچنین تعداد تصادفات جرحی امسال را نیز یک هزار و ۳۴۱ فقره ذکر کرد و گفت: این تعداد سانحه نسبت به یک هزار و ۳۱۵ تصادف جرحی سال قبل ۲ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه آمار مصدومان حوادث رانندگی درون شهری استان را هزار و ۶۸۳ نفر عنوان کرد و گفت: تعداد مجروحان نیز نسبت به سال قبل که یک هزار و ۶۵۷ نفر بوده است ۲ رشد رشد نشان می‌دهد.

وی تعداد تصادفات خسارتی را نیز ۸۷۵ مورد برشمرد و افزود: این تعداد سانحه در مقایسه با یک هزار و ۸۹۸ فقره سانحه خسارتی سال قبل ۵۴ درصد کاهش داشته است.

شیری گفت: در مجموع تعداد تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی در ۴ ماه و ۱۵ روز ابتدای امسال را ۲ هزار و ۲۵۱ فقره بوده است. این تعداد تصادف در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۳ هزار و ۲۵۷ مورد بوده است ۳۱ درصد کاهش نشان می‌دهد.

کد خبر 621616
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha